Festival kreativnih komunikacija Sudnji Dan

Kreativci koji pošalju najjače radove do 15. rujna možda i prežive Sudnji Dan – Ovogodišnji pobjednik/pobjednica u kategoriji Mlada nada putuje na Dutch Design Week.

12.9.2011.
16:50
VOYO logo

Nezavisni festival kreativnih komunikacija Sudnji Dan, na koji se mogu prijaviti kreativni radovi od 15. kolovoza do 15. rujna, kulminirat će završnim eventom 1. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti Zagreb. Svi kreativci koji su željni izazova , a nisu još prijavili svoj najjači rad imaju još 5 dana prijaviti se na službenoj stranici www.sudnjidan.org.

Drugu godinu zaredom ovaj jedini festival kreativnih komunikacija koji nagrađuje autore, s više od 200 priznatih stručnjaka u tržišnom komuniciranju, odabrat će najbolje kreativce u 12 kategorija koji ne nagrađuje samo perspektivne nade dizajnera i kopirajtera, već i režisere, glumce, fotografe, snimatelje, animatore, ilustratore, web čarobnjake, glazbenike i studente, što Sudnji Dan čini najvećim skupom kreativaca na jednom mjestu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovogodišnji Sudnji Dan donosi i novitete poput kategorije Mlada nada za studente kao i novi vizualni identitet SUDNJEG DANA koji je lansiran u sklopu natječaja gdje su nagrađena najkreativnija rješenja autora: Vedrana Klemensa, Tatjane Petric, Emilije Šimić i Ivane Čukelj .

S ciljem da podrže i inspiriraju nove generacije kreativaca u kategoriji Mlada nada, ekipa Sudnjeg Dana udružila je snage zajedno s Veleposlanstvom Kraljevine Nizozemske i najperspektivniju Mladu nadu vode na europski dizajnerski hotspot - Dutch Design Week u Eindhoven. Jedini uvjet za prijavu u kategoriji Mlada nada je studij na nekom od hrvatskih fakulteta ili akademija. Tako će studenti koji na vrijeme prijave svoj najjači rad za Sudnji Dan imati priliku postati specijalni dopisnik s ovogodišnjeg jubilarnog 10. Dutch Design Weeka!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prošle godine ovaj nezavisni festival kreativnog oglašavanja oborio je sve rekorde u domaćoj oglašivačkoj i kreativnoj industriji s preko 1000 prijava, 205 biranih profesionalaca u sastavu žirija, okupljenih kreativaca na jednom mjestu i najveći rast prijatelja na facebook profilu. Dosad najveći žiri birao je između 433 rada u 24 kategorije, a po prvi puta je nagrađena i mlada nada (studentska kategorija) Ivan Orin Vrkaš, dok je kreativcem godine izabran Vanja Blumenšajn, trenutno zaposlen u reklamnoj agenciji Imago.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo