Facebook se udružio s kompanijom za oglašavanje na društvenim igrama (social gaming) po imenu TrialPay te je počeo korisnicima nuditi kredite za gledanje video oglasa, piše Inside Facebook.
Drugim riječima, korisnici će za gledanje video oglasa na Facebooku biti plaćeni i to 10 centi po oglasu.
Nije, pak, riječ o pravom novcu već o tzv. Facebook Credits koje možete koristiti samo na Facebooku za kupnju i prodaju virtualnih dobara u igrama.
Kada korisici budu igrali igre ponudit će im se određen broj Facebook "kredita" koje mogu dobiti ako, primjerice, pogledaju video oglas za Windows Phone 7.
Za sada će se tako reklamirati igre poput onih CrowdStara, Digital Chocolatea i Zynge.
Što Facebook ovime dobiva? Kompanija se nada da će povećati broj korisnika s "kreditima" i to za 3 do 5 posto. Zvuči tanko, ali što više ljudi sudjeluje u Facebook Credits danas, to je vjerojatnije da će ih kasnije korisnici početi kupovati. I to će se onda na kraju transformirati u stvarne dolare za Facebook.
Biste li gledali oglase ako bi vam se za to platilo?