Facebook predstavio opciju Subscribe

Facebook je predstavio novu uslugu koja korisnicima omogućava da se 'preplate' (subscribe) na javne statuse i sadržaje korisnika koji im nisu prijatelji.

15.9.2011.
13:35
VOYO logo

Do sada su korisnici na Facebooku mogli jedni drugima postati samo "prijatelji" (friends), no sada se mogu pretplatiti na određene individualne profile koji će se ponašati slično kao i fan stranice na Facebooku.

Korisnik će moći odlučiti hoće li na svoj profil dodati tipku Subscribe kako bi omogućio i ljudima koji mu nisu prijatelji da vide njegove javne statuse u svom News Feedu, odnosno više neće morati direktno posjećivati fan stranicu na Facebooku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također, korisnik će dobiti obavijest svaki put kad se neko pretplati na praćenje njegovih statusa, te će imati kontrolu tko može komentirati i lajkati njegove postove.

Na Facebookovom blogu stoji da bi ovaj novi alat mogao najviše koristiti "novinarima, umjetnicima i političarima".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako vidite tipku Subscribe na profilu svog omiljenog blogera, to znači da se možete pretplatiti na praćenje. Samo kliknite na tipku kako biste dobili njegove javne statuse u svom News Feedu", piše Facebook.

Korisnicima koji poznaju Twitter odmah će upasti u oči sličnost s Twitterovom funkcijom Follow. Naime, funkcija Subscribe i djeluje više kao Twitterov Follow i ohrabruje javne osobe da češće ažuriraju svoje statuse na Facebooku na sličan način kao što i tweetaju.

Ako Subscribe zaživi, bi li to moglo promijeniti navike korisnika što i kako dijele s drugima na Facebooku?

Umjesto kao na mjesto komunikacije među prijateljima, neki korisnici će zacijelo od sada Facebook početi gledati kao mjesto za broadcasting.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako biste drugima koji vam nisu prijatelji na ovoj društvenoj mreži omogućili da prate vaše statuse, sadržaje koje objavljujete morate početi označavati kao Public. Prije toga na ovoj stranici trebate uključiti opciju Subscribe.

"Naša misija je povezati ljude i pomoći im u dijeljenju sadržaja. Cilj je ljudima dati više kontrole", rekla je Naomi Gleit, Facebookova direktorica proizvoda u izjavi za Huffington Post.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci: arti-201109010359006 arti-201108300584006 arti-201109060247006 arti-201109060351006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo