Facebook je dobio obavijest o dozvoli američkog ureda za patente i žigove da riječ 'face' dobije zaštitni žig kada se ona koristi u kontekstu online chat soba ili online oglasnih ploča. Facebook je podnio zahtjev za ovaj žig u prosincu 2005. godine. Žig ili "trademark" na engleskom je isključivo pravo priznato za znak koji služi za razlikovanje proizvoda i/ili usluga u gospodarskom prometu. Na taj način moguće je zaštititi ime, logotip, amblem, etiketu ili druga razlikovna obilježja vašeg proizvoda i/ili usluge, a žig se u većini zemalja stječe registracijom na temelju ispitivanja koje obavlja odgovarajuće nadležno tijelo. (U Sjedinjenim Državama to je U.S. Patent and Trademark Office a u Hrvatskoj Državni zavod za intelektualno vlasništvo).
Obavijest o dopuštenju za žig ne znači da se Facebooku garantira da će to i dobiti, međutim blizu je tome, piše Mashable. U iduća tri mjeseca Facebook mora platiti naknadu i ispuniti podnesak o korištenju, pri čemu mora dokazati da žig aktivno koristi kao znak za pružanje usluga/roba, a zatim dobiti odobrenje od odvjetnika.
Žig pokriva riječ "face" samo u kontekstu "telekomunikacijskih usluga", međutim iako je kontekst u kojem će se priznati pravo na žig vrlo usko određen, ipak je pomalo bizarno da će Facebooku biti priznato pravo na pojam koji je tako općenit kao što je to riječ "face". (Po analogiji, zamislite kada bi netko u Hrvatskoj od Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo zatražio isključivo pravo na korištenje riječi "lice"?!)
Facebook također odlučno brani i svoja prava u odnosu na drugu polovicu svog imena. U kolovozu je Facebook podnio tužbu protiv socijalne mreže Teachbook.com u pokušaju da zaštiti upotrebu riječi "book" jer se ona odnosi na uslugu online umrežavanja.