Ove su brojke dramatično porasle od prošle godine i pokazuju pravi utjecaj Facebooka, Twittera i YouTubea na društvo.
Nielsen, tvrtka koja prati i mjeri internetsku aktivnost, u istraživanju je otkrila kako su Amerikanci zahvaljujući društvenim mrežama zanemarili e-mail, što je logično jer platforme poput Facebooka integriraju razne servise koji se mogu koristiti za dijeljenje sadržaja s obitelji i prijateljima. Zahvaljujući Facebooku, porasla je konzumacija videa, filmova, ali i vijesti, jer korisnici jedni drugima prenose i preporučuju sadržaje na koje oni sami možda nikad ne bi nabasali.
Društvene mreže više nisu rezervirane za mlade: Amerika ima dvostruko više korisnika društvenih mreža starijih od 50 nego mlađih od 18. Kako društvene mreže postaju popularnije, tako su njihovi novi članovi u prosjeku stariji, različitih rasa i iz različitih društvenih slojeva, rekao je Lee Rainie, direktor Pew Internet & American Life Projecta.
U ovom izvještaju iz Nielsena doznajemo kako su online, predvođene popularnim Farmvilleom, korištenije od e-maila i kako su postale druga najpopularnija aktivnost na internetu. Igre korisnicima oduzimaju deset posto internetskog vremena, a igra ih sveukupno polovica Amerikanaca.
Drugi favorit Amerikanaca su videi i filmovi. U prosjeku, korisnici su ih gledali tri sata i petnaest minuta mjesečno.
Studija pokazuje kako su najave o smrti e-maila i instantnih poruka prerane. Iako je njihovo korištenje pomalo oslabilo, još uvijek su četvrti i peti po popularnosti.
Možda najzanimljivija stvar u cijeloj priči je činjenica da ljudi različito koriste internet s mobitela. Mobitel i dalje dominira, a drugi po redu su portali s vijestima. Nielsen predviđa da će do kraja 2011. godine većina prodanih mobitela biti smartphoneovi.
Prethodni članci: arti-201007180200006 arti-201007280633006 arti-201007300278006