Podaci koje je obradio pružaju kontekst i objašnjavaju zašto je danas važan fenomen društvenih mreža i društvenih medija (social media).
Na svojoj stranici Finanser piše da je ovaj fenomen važan u svim aspektima života, posebice u financijama.
Među ostalim podacima izdvajamo:
- Vrijeme provedeno na društvenim mrežama predstavlja 16% od ukupnog vremena koje ljudi provode na internetu. To je jedna na svakih šest minuta, u odnosu na jednu od dvanaest minuta u 2007.godini.
- Ove godine potrošit će se šest milijardi dolara na oglašavanje na društvenim mrežama, prema istraživanju tvrtke eMarketer.
- Mobilno oglašavanje raste brzo zahvaljujući pametnim telefonima (smartphones). Ove godine dosegnut će 3,3 milijarde dolara, a do 2015. narast će na 20,6 milijardi dolara, prema prognozama Gartnera.
- Na internetu u ovom trenutku ima oko 150 milijuna blogova koji objave 1,6 milijuna postova na dan.
- Svaki dan na internet se doda 60.000 web stranica.
- YouTube korisnici svake minute uploadaju 35 sati videa, odnosno dva milijuna dnevno.
- Facebook dnevno bilježi 1,5 milijardi ažuriranja od svojih 600 milijuna aktivnih korisnika
- Zynga, tvrtka koja se bavi razvojem igara na Facebooku, prikupila je 100 milijuna korisnika na Cityville u samo šest tjedana te je na globalnoj razini prošle godine ostvarila prihode od sedam milijardi dolara, prema istraživanju INSTAT.
- Na Twitteru se na dan objavi 155 milijuna tweetova, u usporedbi s 50 milijuna na dan prošle godine.
Na Flickru se dnevno objavi pet milijuna slika, odnosno 60 slika u sekundi.
- Pretplate za premium on-line usluge, kao što je dodatni prostor za pohranu osobnih fotografija i slične nove usluge u "oblaku" (cloud) doseći će vrijednost od šest milijardi dolara do 2016., prema prognozama Forrester Researcha.
Još brojki možete pronaći na stranici Finanser.