Policija je uhitila japanskog umirovljenika nakon što je 24.000 puta nazvao odjel za korisnike najvećega japanskog telefonskog operatera, žaleći se zaposlenicima da tvrtka nije ispoštovala sklopljeni ugovor, izvijestili su policija i lokalni mediji.
Tokijska policija priopćila je da su prošli tjedan priveli 71-godišnjeg Akitoshija Okamota jer je u osam dana uputio stotine besplatnih poziva odjelu za korisnike glavnoga telefonskog operatera KDDI.
No to bi mogao biti tek vrh ledenog brijega jer mediji izvješćuju da je Akitoshi upućivao tisuće poziva s javnih govornica izražavajući nezadovoljstvo radom tvrtke i pritom vrijeđajući zaposlenike.
"Tražio je da mu se osoblje KDDI-ja ispriča jer nije ispoštovalo ugovor. Također je često prekidao pozive odmah nakon što bi nazvao operatera", rekao je glasnogovornik policije.
Uhićen je zbog sumnje da je "lažno ometao poslovanje" tvrtke, kazao je glasnogovornik.
Japan se suočava sa sve većim brojem socijalnih problema koji nastaju kao posljedica sve većeg broja osoba treće životne dobi.
Policija izvješćuje i o tomu da stariji vozači često uzrokuju prometne nesreće sa smrtnim ishodom, a zaposleni u željezničkom prometu žale se na to da ih stariji putnici nerijetko verbalno i fizički napadaju.