Ničim izazvan, ničim ometan, automobil talijanskih registarskih tablica zabija se u betonski zid tunela sveti Rok.
"U roku tri minute smo bili na mjestu nesreće. Dok smo stigli do tunela, ljudi koji su se zatekli tamo su počeli pomagati tim osobama koje su bile ozlijeđene u vozilu. Mislim da to nije bilo dobro. Morali smo izrezati sve, kompletno siceve i sve da bi tu osobu izvukli van", kazao je Milan Ročak, zapovjednik Vatrogasne postrojbe HAC-a.
Za 20 minuta stigla je i hitna. Dvije osobe prevezene su u zadarsku, a dvije u gospićku bolnicu. svi su prošli s lakšim ozljedama. Inače, ova nesreća je u jutarnjim satima dovela i do velikih gužvi na autocesti.
"Oko 6 i 40 centar za nadzor i upravljanje prometom tunela Sveti Rok zaprimio je informaciju preko sustava videonadzora o teškoj prometnoj nesreći u tunelu u smjeru Zagreba. Nakon toga se pristupilo, iz sigurnosnih razloga, zatvaranju tunela Sv. Rok u oba smjera. Kolona u smjeru Dubrovnika je iznosila 3 kilometra, dok je drugi smjer, smjer Zagreb iznosila nekih 12 kilometara", kazao je Davor Bićanić, šef Središnjeg centra za nadzor i upravljanje prometom.
Ovakav izlazak iz trake i udarac u zid, tvrdi sudski vještak za promet Goran Husinec, sigurno se dogodio zbog nepažnje vozača.
"Iz videosnimke nadzornih kamera vidljivo je da vozač uopće nije koncentrirano upravljao vozilom. To nam govori da je vjerojatno zaspao ili je koristio mobitel tako da on uopće nije pokušavao zadnje dvije sekunde ispraviti vozilo da vozilo okrene u suprotnu stranu, a ne da ode u lijevu stranu, u čvrsti betonski zid", kazao je Husinec.
Nesreće u hrvatskim tunelima i nisu tako rijetka pojava, no vatrogasci rijetko kada vide baš ovako smrskane automobile iz kojih treba izvlačiti putnike.
"Ovo je dobro prošlo iz razloga jer taj sudar, moglo je biti na licu mjesta mrtvih ljudi", kazao je Ročak.
Iz HAC-a upozoravaju vozače - osim o brzini, vodite računa i o vlastitoj koncentraciji u vožnji, jer i jedan trenutak nepažnje može biti koban.