POLICIJSKA ISTRAGA U TROGIRU: /

Mladež HDZ-a počela naplaćivati karte za ulaz u kulu Kamerlengo pa promet naglo pao za 800.000 kuna?

Image
Foto: PIXSELL, Davor Puklavec

Na prodaji ulaznica Trogirani su ove godine uprihodili čak 100 tisuća eura manje. SDP-ovci u tom gradu tvrde kako je novac nestao nakon što se u prodaju uključila Mladež HDZ-a.

2.11.2016.
8:15
PIXSELL, Davor Puklavec
VOYO logo

Dokumentaciju Pučkog otvorenog učilišta u Trogiru koja se odnosi na prodaju karata u kuli Kamerlengo od 2011. godine do 2016. godine 'češlja' USKOK, piše Slobodna Dalmacija. Potvrdio je to ravnatelj Učilišta Nenad Belas ističući kako je sredinom rujna "djelatnik MUP-a za gospodarski kriminalitet bio u prostorijama naše ustanove te zatražio Ugovore između Grada Trogira i Učilišta vezano uz prodaju karata u kuli s obzirom na to da je Grad njezin vlasnik te osnivač". Najviše ga je, kaže, zanimala evidencija prodaje karata od 2013. godine do 2015. godine, a naknadno je tražio i još neke dokumente.

Image
"HEJ, HEJ MLADEŽI, MI RADIMO NAJBOLJE": /

Žanko poklonio pjesmu Mladeži HDZ-a

Image
"HEJ, HEJ MLADEŽI, MI RADIMO NAJBOLJE": /

Žanko poklonio pjesmu Mladeži HDZ-a

Istraga je navodno pokrenuta nakon što je na Gradskom vijeću Mario Derossi postavio pitanje gradonačelniku Anti Stipčiću (HDZ) je li 2014. godine nestalo 200.000 kuna ljetnog inkasa u kuli. Istragu o slučaju vodio i je i SDP.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

SDP-ova istraga

Vijećnica te stranke Ružica Jakšić saznala je da je iznos od od naplate ulaznica ovog ljeta manji od prošlog za 787.285 kuna. Stoga su SDP-ovci oštro prozvali gradonačelnika jer na to nije upozorio, a trebao je znati jer dio prihoda ostaje Učilištu, ali dio ide i Gradu.

SDP-ovci tvrde kako su lani kada je "nestalo" 100.000 eura na naplati ulaznica radili članovi mladeži trogirskog HDZ-a, dok ove godine nisu. Time su izrazili sumnju da je novac "odlazio" u njihove džepove. Nadaju se da bi to USKOK trebao uskoro istražiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Znatno veći prihod od prodaje ulaznica ovo ljeto ravnatelj Belas pripisuje povećanju broja posjetitelja. No, potvrdio je da je bio i veći nadzor kako se ulaznice prodaju, jer su instalirali video nadzor, a prodaju je nadzirao i osobno. Tvrdi kako su dijelom na prodaji radili djelatnici Učilišta, a nakon provedenog natječaja studenti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo