Nesreća na Čiovu: Izronio je iz mraka i zabio mi se u gliser

19.8.2014.
10:16
VOYO logo

U isto vrijeme provode se razgovori s očevicima pomorske nesreće kako bi se utvrdile sve okolnosti.

Među svjedocima sraza glisera i jet-skija ima i stranih državljana koji će se saslušati uz pomoć prevoditelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Očevid na oba plovila

Također je napravljen očevid na oba plovila te će se prema tragovima odrediti dodatni detalji koji u konačnici mogu biti i presudni kod određivanja krivca za pomorsku nesreću. Prema dokumentaciji pronađenoj u jet-skiju, nestali Jakov Gelo nije više bio vlasnik, ali je plovilo bilo u njegovu posjedu.

Za upravljačem glisera nalazio se Pjer Ostojić, javnosti poznatiji kao višestruki šampion u obaranju ruke. On je vlasnik glisera, odnosno speed taxi boata kojim provozi turiste. Te je večeri, kaže, vozio svojom uobičajenom rutom od Splita prema Trogiru, a na brodu je bilo ukupno osam osoba – pored njega, tu su još bila i dva člana posade te petero turista.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skuteri ne smiju voziti po mraku

'Bilo je oko osam i pol navečer, dakle noć je već bila dobro pala kada je udario u moj brod s lijeve strane. Moj je gliser bio osvijetljen, dok skuteri nemaju svjetala i ne smiju se voziti po mraku. Vidio sam samo sjenu kako se brzo približava, ali je već bilo kasno, samo smo u jednom trenutku osjetili udar i tresak. Sve se to odigralo doslovce u sekundi, pokušavali smo pronaći vozača skutera, vrtili smo se oko mjesta sudara oko pola sata, ali ništa nismo vidjeli.

Naravno, odmah sam nazvao i 112, alarmirali smo sve koje smo mogli i trebali', rekao je Slobodnoj Dalmaciji Pjer Ostojić, koji napominje i bitnu okolnost, da se sudar dogodio nekih 400 metara od obale. Granica za zabranu glisiranja je 300 metara od obale.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S druge strane, skuterom se ne smije upravljati po noći. Ostojić napominje kako je vrijeme zalaza sunca, što se može lako provjeriti, u subotu bilo u 19 sati i 50 minuta. S druge strane, vozač skutera pogriješio je i ako nije - a očito nije - imao prsluk propisan zakonom.

'Nakon nesreće, testiran sam na alkohol, izvađena mi je krv i dao sam mokraću za testiranje, i sve je bilo čisto. Na brodu su bili i ljudi iz policije, Lučke kapetanije i iz Državnog odvjetništva radi očevida, pregledali su brod, sve papire i sve je uredno. Imam sve dozvole, brod je osiguran, radim sve u skladu s propisima', zaključuje Pjer Ostojić, napominjući kako je riječ o nesreći u kojoj on kao vozač glisera ni u čemu nije pogriješio, a sudar nikako nije mogao izbjeći. Njegov je brod u sudaru lakše oštećen. http://www.slobodnadalmacija.hr/Crna-kronika/tabid/70/articleType/ArticleView/articleId/254376/Default.aspx

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo