Novi sudar na hrvatskim tračnicama. Strojovođa teretnog vlaka na relaciji Rijeka – Moravice oko dva sata u noći naletio je na kompoziciju od osam cisterni i srećom, samo je lakše ozlijeđen.
Cisterne su se našle na tračnicama kolodvora Škrljevo jer u rafineriji koja im je bila krajnje odredište - nije bilo mjesta. No, zašto to nije dojavljeno strojovođi koji je mogao poginuti.
Prije dva mjeseca sudar vlakova kod Novske, sad ponovno, srećom bez žrtava, dojam je da na hrvatskim tračnicama vlada kaos?
RTL-ova reporterka Petra Mlačić razgovarala je s članom Uprave HŽ Infrastrukture Darkom Barišićem.
"Po prvim izvješćima kriv je ljudski faktor. Netko tko je bio tamo nije javio strojovođi. Slijedit će sankcije. Nekada se ljudski faktor ne može isključiti. Naravno da se moglo otići na drugi kolosijek, prometnik koji je bio u službi odlučuje gdje će se prometovati, a što se točno događalo se utvrđuje", potvrdio je Barišić i dodao da: "Agencija za sigurnost prometa redovno provjerava ispravnost i sigurnost".
"Ne vlada kaos u infrastrukturi, ali nesreće se događaju. U željeznici nema tko što misliti, pravila se moraju poštivati, a u slučaju nepoštivanja pravila, znaju se dogoditi nesreće", ističe član Uprave.
"HŽ putnički prijevoz intenzivno radi na nabavi baterijskih vlakova", dodao je Barišić.