Naime, u Hrvatskom registru brodova ovaj se gliser vodi kao jahta za iznajmljivanje. Prema važećim pravilnicima i Pomorskom zakoniku, jahte za osobne potrebe moraju svakih pet godina napraviti tzv. obnovni pregled, kojim se utvrđuje njihova ispravnost za plovidbu, ali kod jahti za iznajmljivanje to se mora činiti svake godine.
No, na Horvatinčićevom gliseru godišnji pregled napravljen je 2008. godine, otkrio je za Novi list izvor blizak istrazi, pa je istekom 2009. godine, prestala i valjanost svjedodžbe o sposobnosti jahte za plovidbu. Ipak, koliko god nevjerojatno zvučalo, Horvatinčića nijednom u posljednje tri godine nije na moru zaustavila Lučka kapetanija i provjerila papire, pa je zagrebački poduzetnik izbjegao izdavanje zabrane plovidbe za gliser, i kazne od pet do 10 tisuća kuna (za pravnu osobu), odnosno od 800 do 5.000 kuna (za fizičku osobu). Inače, nakon što je otkriveno da je gliser kojim je skrivio nesreću u vlasništvu njegove tvrtke Santa Marina, postavilo se pitanje je li Horvatinčić, sukladno zakonu, i službeno unajmio plovilo te ga platio. U srijedu je potvrđeno da su, što se toga tiče, papiri čisti. Horvatinčić je kao fizička osoba sa svojom tvrtkom potpisao ugovor o najmu svoga glisera, no koliko ga je platio nije otkriveno. specijal-201012070191004-Stravična nesreća kod Primoštena
Vezani članci:
arti-201108240232006 arti-201108240487006 arti-201108240763006 arti-201108230220006 arti-201108220399006