ŠOKANTNE OPTUŽBE NA RAČUN HŽ-A / Dopredsjednik sindikata strojovođa: 'Signalizacija nije radila od Okučana do mjesta udara. Imamo čvrste i neoborive dokaze'

Dalibor Petrović, dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske kaže kako takva signalizacija nije mogla pružati prave informacije strojovođi u vlaku

11.9.2022.
19:31
VOYO logo

U jednoj od najstrašnijih željezničkih nesreća u hrvatskoj povijesti u petak su kod Novske u sudaru teretnog i putničkog poginuli strojovođa, kondukter i 17-godišnji putnik. Uzroci nesreće još uvijek nisu poznati, a danas se sanirala pruga na kojoj stoje prevrnuti vlakovi.

Strojovođa Dalibor Petković iz Sindikata strojovođa govorio je za RTL te je iznio teške optužbe kazavšo kako ima dokaze da signalizacija na cijeloj dionici pruge od Okučana do mjesta sudara nije bila ispravna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
FOTOGRAFIJE LEDE KRV U ŽILAMA /

Nove snimke iz zraka: Pogledajte razmjere strašne nesreće vlakova kod Novske u kojoj su poginule tri osobe

Image
FOTOGRAFIJE LEDE KRV U ŽILAMA /

Nove snimke iz zraka: Pogledajte razmjere strašne nesreće vlakova kod Novske u kojoj su poginule tri osobe

'Imamo čvrste dokaze da signalizacija nije radila'

"Mogu potvrditi da imamo čvrste, neoborive, provjerene i lako provjerljive dokaze da signalizacija između kolodvora Okučani i mjesta udara putničkog u teretni vlak nije radila! Nije bila u funkciji i nikako nije mogla pružati informacije strojovođi. Prave informacije po kojima bi on sukladno propisanim procedurama donosio odluke o vožnji i prometu vlaka. Također, dokazi upućuju na to da je u trenutku opreme vlaka iz kolodvora Okučani ta signalizacija već tada bila nefunkcionalna i nije radila", kaže Dalibor Petrović, dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske.

Dokaze će, tvrde, pokazati sutra na press konferenciji. Na upit RTL-a kako ovo komentiraju i je li to točno, iz HŽ Infrastruktore odgovaraju da se za sve upite obrate policiji koja vodi istragu. No, jučer su i oni i istražitelji govorili da je signalizacija bila ispravna, piše RTL.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neslužbeno, strojovođa putničkog se u teretni zabio brzinom manjom od 90 kilometara na sat. Službeni detalji istrage mogli bi biti poznati kroz najviše 10 dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo