Udio Amerikanaca koji nemaju povjerenja u velike medije ne
prestaje rasti od 2004. i doseže rekordnu stopu od 60 posto,
prema istraživanju koje u petak objavljuje Institut Gallup.
U anketi provedenoj između 6. i 9. rujna među 1017 odraslih
osoba, 60 posto Amerikanaca misli da veliki mediji ne prenose
informacije u potpunosti, točno i pravedno, što predstavlja
rekord za godinu u kojoj se održavaju predsjednički izbori.
Razlika od postotnih bodova između negativnog i pozitivnog
mnijenja čak je i najviša otkad je Institut počeo provoditi to
ispitivanje redovito, tijekom 90-ih godina.
Gallup je zabilježio da je više od polovice Amerikanaca imalo
povjerenja u medije prije 2004., što je udio koji je iznosio čak
oko 72 posto 70-ih godina.
Porast nepovjerenja spram velikih medija u novoj studiji naročito
se odnosi na osobe koje se izjašnjavaju kao republikanci ili
nezavisni.
Samo 26 posto republikanaca ima povjerenja u medije, otprilike
kao i 2008., dok 58 posto demokrata vjeruje što pročita, čuje na
radiju ili vidi u novinama i na televiziji.
U anketi provedenoj između 6. i 9. rujna među 1017 odraslih osoba, 60 posto Amerikanaca misli da veliki mediji ne prenose informacije u potpunosti, točno i pravedno, što predstavlja rekord za godinu u kojoj se održavaju predsjednički izbori.