Bolivudski glumac dovodi Google + u Indiju

Google snažno vjeruje u učinkovitost online oglašavanja i neprestano pokušava uvjeriti oglašivače da svoje budžete preusmjere s medija kao što su tiskane novine i televizija.

25.10.2011.
17:50
VOYO logo

Kad je riječ o servisu Google +, ova kompanija očito je spremna potrošiti nešto novca i na – oglase u tiskanim novinama.

Kako piše Wall Street Journal, Google će iskoristiti slavu poznatih osoba za promociju svog servisa za društveno umrežavanje, koji je konkurencija Facebooku. Između ostalog, Google je već na dvjema stranicama dnevnih novina Times India objavio oglas za Google +.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače, India Times su po formatu jedne od najvećih novina u Indiji. Oglas poziva natpisom "You + SRK". SRK su inicijali jednog od najpoznatijih bolivudskih glumaca Shaha Rukh-Khana.

Potencijalni korisnici pozivaju se da se priključe na "hangout", nešto poput videokonferencije s ovim glumcem, a bilo koji korisnik Googlea + može započeti "hangout" te pozvati do 10 svojih prijatelja da mu se pridruže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Hangouts on air" omogućava da ove rasprave budu javno uživo prenošene i snimane, kao što je bio slučaj sa SRK-ovim "hangoutom".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nije poznato koliko je ljudi gledalo "hangout", ali sudeći prema komentarima korisnika na Google + stranici SRK-a, vjerojatno ih je bilo na desetke tisuća. Sudeći prema videu na YouTubeu, tijekom trajanja "hangouta" zabilježene su i tehničke poteškoće, upravo zbog navale velikog broja korisnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo