Greška koja se korisnicima pojavila prilikom pokušaja nadogradnje novog iOS-a označena je kao “Error 3200.” iOS 5 koji donosi mnoga poboljšanja uključujući veću integraciju s Twitterom, obnovljeni sustav obavijesti, ažuriranu aplikaciju za kameru, poboljšanu verziju preglednika Safari te podršku za iCloud, Appleov servis preko kojega možete pristupati svojim fotografijama, glazbi, e-mailovima i sl. u "oblaku" (cloud) - jednostavno se nije dao skinuti ili im je download tekao vrlo sporo.
Hrvatskim korisnicima iOS 5 je bio dostupan od srijede navečer od 19 sati i mnogi koji su ga pokušali skinuti razočarali su se poput mnogih fanova Applea širom svijeta. Problem se pojavio jer je previše korisnika u isto vrijeme pokušalo pristupiti Appleovim serverima. Iz Applea je stigla obavijest u kojoj priznaju grešku i nakon određenog vremena servis je proradio.
No, to nije bio i jedini problem. Mnogi korisnici požalili su se da nisu mogli organizirati svoje aplikacije te da su im neke aplikacije prilikom restarta iPhonea ili iPada jednostavno nestale. Dio njih požalio se da se nije mogao registrirati na iCloud ili nije uspio sinkronizirati svoje datoteke.
Apple je u srijedu lansirao svoj novi iOS 5. OS je kompatibilan s uređajima iPhone 3GS, iPhone 4, iPad, iPad 2 te trećom i četvrtom generacijom iPod Toucha. Ako ove uređaje želite nadograditi s novim operativnim sustavom, trebate imati instaliran iTunes 10.5 na svojim Windows i Mac računalima.
Podsjetimo, i proizvođač BlackBerryja, kanadska tvrtka Research In Motions imala je tijekom posljednja tri dana velikih problema sa svojom BlackBerry uslugom u cijeloj Europi, Bliskom Istoku, Africi i Indiji. Više o tome možete pronaći ovdje.
Prethodni članci: arti-201110130455006 arti-201110130693006