Istraživanje je obuhvatilo 5.000 korisnika i 2.250 zaposlenika u IT sektoru u pet europskih država – Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Španjolskoj i Velikoj Britaniji.
Kako izvještavaju, 40 posto korisnika koji namjeravaju kupiti pametni mobitel (smartphone) odlučit će se za iPhone. Na drugom mjestu su uređaji bazirani na Androidu (19 posto), a slijede ih BlackBerry (17 posto) i Nokia (15 posto).
"Ovi rezultati ističu nastavak dominacije Applea na europskom smartphone tržištu i posebno privlačnost ovog brenda", rekao je Declan Lonergan, potpredsjednik u Yankee Group istraživanjima.
"Također, ovi podaci naglašavaju ogromne izazove s kojima se suočavaju RIM i Nokia kako bi zadržali svoj udio na ovom sve dinamičnijem i konkurentnijem tržištu."
Rezultati istraživanja također su pokazali da zaposlenici smatraju kako su 58 posto produktivniji kad na veća putovanja nose tablet.
Istraživanje je otkrilo i da je konzumerizacija jedan od trendova. Naime, zaposlenici danas četiri puta više koriste alate koji su primarno namijenjeni poslovnom potrošačkom tržištu.
Također, većina ispitanih korisnika koristi više od jednog uređaja za pristup istim servisima i sadržajima, ovisno o tome kada i gdje se spajaju na internet.