Twitter tvrtkama omogućava da prošire dosege svog brenda, te im na taj način otvara nove poslovne mogućnosti. U ovom članku, koji prenosimo s Makeuseof.coma, opisani su inovativni načini na koje možete koristiti Twitter u poslovne svrhe. Slijedi 10 korisnih savjeta:
1. Proširite svoju mrežu
Uz pomoć Twittera možete se pridružiti tematskim grupama koje su vezane uz vaše poslovanje, te dobiti vrijedne informacije prateći tweetove ostalih. Tako ćete pronaći nove klijente i potencijalne partnere. Na Twitter Searchu pretražite ključne riječi koje su vezane uz vaš proizvod, te počnite slijediti korisnike.
Svi mogu koristiti Twitter za građenje svog osobnog brenda (personal branding). Vaši sadašnji i budući klijenti počet će vas doživljavati kao pristupačnu društvenu osobu. Twitter je i osmišljen za uspostavljanje dosljednih i dubokih odnosa od kojih ćete imati koristi.
2. Podijelite stručnost kako biste izgradili vjerodostojnost
Ako držite besplatne radionice, seminare ili web-druženja, obavijestite ljude kako bi mogli sudjelovati i pridružiti se tweetajući o tome na svojim profilima. Također im možete tweetati link na svoje prezentacije ili video. Twitter može pomoći ljudima da usmjere pozornost na događaje. Ponudite rješenja onima koji se ne snalaze u vašem stručnom području. Podijelite tako s ostalima svoje ideje te objavljujte linkove i naslove koji će povećati promet na vašoj stranici.
3. Naglasite posebnosti
Twitter vam omogućava da s ostalima podijelite najnovije vijesti i događaje koji su vezani za vaše poslovanje, i to u 140 znakova. Postavite posebni kanal na Twitteru; informiranje korisnika o svojim novim proizvodima koji dolaze na tržište. Ovu besplatnu platformu možete koristiti za najavu nekog događaja i kako biste istaknuli svoje posebnosti. Dijeljenje vrijednih informacija i korisnih savjeta vam pomaže u izgradnji snažne prisutnosti na webu i vidljivosti na internetu.
4. Istražite prednosti Twittera
Twitter se može koristiti za preusmjeravanje prometa na vaše web-stranice. Možete dijeliti informacije koje su korisne vašim potencijalnim klijentima ili poslodavcima kako biste na taj način poboljšali svoj ugled. Izbjegavajte agresivne taktike prodaje: usredotočite se na izgradnju odnosa. Ne ustručavajte se iskoristiti sve prednosti Twittera i prikupiti informacije o tome što klijenti, konkurenti i ostali govore o vašem poslovanju.
Ne razmišljajte o tome što možete dobiti, nego radije o tome što možete naučiti i što možete ponuditi. Iskoristite besplatne aplikacije kao što je Mr. Tweet kako biste provjerili svoj profil i pronašli veze koje vam mogu koristiti.
5. Komunicirajte sa zaposlenicima
Twitter je izvrstan alat za suradnju te vam može uštedjeti vrijeme i novac. Zaboravite na slanje beskrajnih e-mailova i dugotrajno telefoniranje – radije objavljujte kratke tweetove članovima svog tima u kojima ćete im opisati što želite. Podijelite s ostalima to što radite tako da ljudi znaju čime se bavite.
6. Pokrenite posebne ponude i promocije
Dajte poticaj onima koji vas prate na Twitteru. Možete im dati besplatne kupone, popuste ili uzorke nekog proizvoda. Twitter je izvrstan način za stvaranje i osiguranje zanimanja sudionika. Društvene mreže su i inače odličan način za one koji žele promovirati proizvode, usluge i ideje do ciljane publike. Marketing na Twitteru uključuje dvosmjerni angažman publike.
7. Primajte pritužbe klijenata
Ako otvoreno prihvatite pritužbe klijenata, drugi klijenti, odnosno potrošači mogu vidjeti kakva ste zaista kompanija. Twitter vam omogućava da brzo reagirate na primljene pritužbe. Učinkovito komunicirajte sa svim klijentima i pitajte ih za mišljenje. Podijelite svoje ciljeve sa svima kako bi vas natjerali da ih dosegnete.
8. Ostvarite interakciju s konkurencijom
Možete svakodnevno čitati tweetove svojih konkurenata i ostati u kontaktu s njima. Iako se ovo rijetko događa u stvarnom svijetu, Twitter je sve to promijenio. Ova besplatna i svima dostupna platforma omogućava vam da pratite tvrtke, stručnjake, lidere i konkurente u vašoj industriji. Nije dovoljno samo nadziranje posljednjih projekata kojima se bave vaši konkurenti. Praćenje njihovih pogrešaka je mnogo korisnije zbog toga što možete analizirati njihove korake i vidjeti što je točno pošlo po zlu.
9. Organizirajte lokalni Tweetup
Twitter vam može pomoći u organizaciji okupljanja i druženja. Sve što trebate učiniti je poslati poruku u kojoj ćete najaviti vrijeme i mjesto druženja (sastanka). Ovo je neformalni, ali učinkovit način planiranja sastanaka. Možete doći u kontakt s prodavačima, dobavljačima i drugim ljudima s kojima možete ostvariti partnerski odnos.
10. Izgradite lojalnost brendu
Uz pomoć Twittera uvijek možete ostati u kontaktu s onima koji vas prate. Svi ovi ljudi su potencijalni kupci te im morate pomoći da se naviknu na vaše proizvode i usluge. Aktivno sudjelujte u razgovorima i stalno tweetajte. Na taj način sve više ljudi saznat će za posao kojim se bavite, a vi ćete dobiti lojalne klijente. Korištenjem Twittera u poslovne svrhe konverzaciju možete pretvoriti u akciju. Svježa i zanimljiva osobnost privlači nove korisnike. Podijelite informacije koje će koristiti potencijalnim klijentima ili zaposlenicima kako bi vas prepoznali među ostalim brendovima.