Već priznati svjetski predvodnik u serijskim vozilima nulte emisije, koji je potkraj 2010. godine u SAD-u, Europi i Japanu predstavio putničko vozilo LEAF, Nissan je svoj pogled bacio na trkaći svijet kako bi privukao pozornost na naizgled posve neiskorišteni potencijal električnih vozila.
Ime na stražnjoj ploči, neposredno ispod velikog podesivog stražnjeg krila, govori da je riječ o Nissanu LEAF. Pogon na temelju litij-ionskog akumulatora bez ikakvih štetnih emisija jednak je onome na prvome svima dostupnom električnom vozilu.
Uprkos nedostatku stražnjih vratiju, stražnjeg sjedala, prtljažnika, audiosustava, navigacijskog sustava, tepiha i drugih čimbenika udobnosti, vrlo je očita obiteljska sličnost. Ali sličnosti između proizvodnog Nissana LEAF i Nissana LEAF NISMO RC tu i završavaju.
Kao što nagovještava oznaka 'RC' – od Racing Competition – ovo novo električno vozilo, koje će svoju svjetsku premijeru doživjeti na međunarodnom autosalonu u Newyorku 2011. godine , načinjen je s ciljem davanja posve novog značenja pojmu 'trkaće zeleno'.
Inženjeri iz tvrtkinih trkaćih timova u skupinama Super GT i FIA GT1 Nissanov su LEAF NISMO RC zamislili kao laboratorij na kotačima za ubrzani razvoj električnih vozila i aerodinamičlih sustava, odnosno platformu za razvoj novih ekoloških trkaćih serija.
Poput serijskog Nissana LEAF, NISMO RC pokreće litij-ionski akumulator sa 48 kompaktnih modula i 107 KS izmjenični sinkroni električni motor koji nudi 281 Nm okretnog momenta.
Rabeći priključak za brzo punjenje ispod stražnjeg poklopca, na 80 posto punog kapaciteta može se napuniti za 30 minuta. A za razliku od drugih natjecateljskih vozila, NISMO RC nema ispušnih cijevi, tijekom vožnje ne emitira CO2 ni druge stakleničke plinove, a nema ni ispušnih zvukova.
U prvim ispitivanjima NISMO RC je od 0 do 100 km/h ubrzao za 6,85 sekundi i postigao najveću brzinu od 150 km/h. U trkaćim uvjetima pohranjena je energija dostatna za oko 20 minuta vožnje.
Novo će se električno trkaće vozilo najvjerojatnije tijekom 2011. u pokazne svrhe pojaviti na različitim automobilističkim zbivanjima, kako bi tvrtka bolje istražila karakteristike pionirskih trkaćih serija s nultom emisijom koje će se pojaviti idućih godina.