Japanski proizvođač zauzima 30. mjesto popisa sto brandova najveće vrijednosti kojim dominiraju Google (245,581 milijardi američkih dolara), Apple (234,671 milijardi američkih dolara), Microsoft (143,222 milijardi američkih dolara)... Uz Toyotin brand navedena je brojka 28,66 milijardi dolara.
Na prošlom je popisu Toyota zauzimala dva mjesta bolju poziciju, a pad se pripisuje povećanim troškovima i slabljenju japanskog jena.
Drugo mjesto među proizvođačima zauzima BMW čiji je brand vrijedan 24,56 milijardi američkih dolara i kojem opasno prijeti 'sunarodnjak' Mercedes-Benz čija je vrijednost branda 23,51 milijardu.
Honda i Ford zamijenili su mjesta, pa je američki proizvođač sada na četvrtom mjestu, a iza njih nalaze se Nissan, Audi, Tesla, Land Rover i Porsche.
Top 10 vrijednosti auto-brandova:
1. Toyota 28.7 milijardi američkih dolara
2. BMW 24.6
3. Mercedes-Benz 23.5
4. Ford 13.1
5. Honda 12.2
6. Nissan 11.3
7. Audi 9.4
8. Tesla 5.9
9. Land Rover 5.5
10. Porsche 5.1