Vozite se u automobilu svjetskog prvaka!

Stručnjaci Citroën Racinga su u svoje ruke uzeli DS3, vozilo svjetskog prvaka u reliju Sébastiena Loeba, te su ga dizajnirali i mehanički doradili po svom sportskom ukusu.

22.2.2010.
17:53
VOYO logo

S pet momčadskih te šest pojedinačnih naslova svjetskog prvaka u reliju, zahvaljujući veličastvenom Sébastienu Loebu i njegovom suvozaču Danielu Eleni, Citroën je ušao u povijest automobilskog sporta.

U to ime, sportski odjel te marke propisno je doradio njihov novi prodajni adut – DS3, koji će 2011. voziti i prvak Loeb. Koncept se odlikuje značajkama koje stopostotno pripadaju svijetu automobilskih natjecanja, kao što su elementi od karbona i specifični sportski detalji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Karoserija je tamno sive boje, dok će krov, vanjski retrovizori i kočiona kliješta biti narančaste boje. Kromirana narančasta boja se također pojavljuje na maski i naplatcima. Ukrasne naljepnice na krovu, vratima prtljažnika i poklopcu spremnika za gorivo doprinose personalizaciji vozila.

Kabina, dizajnirana na temelju kabine vozila DS3, odiše luksuzom, osobnošću i originalnošću. Elegantni elementi od karbona su prisutni na armaturnoj ploči, na ukrasnom umetku na upravljaču, na naslonima za ruke na vratima te na sjenilu instrumente ploče.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Narančasta boja krova se pojavljuje na oblogama armaturne ploče na velikim i elegantnim umetcima te na gornjem kao i na donjem dijelu ručice mjenjača. Dokaz ekskluzivnosti vozila DS3 Racing je numerirana pločica smještena na obloge krova, dok se na naslonu specifičnih sjedala se nalazi potpis Citroën Racing.

Razvijen od strane Citroën Racinga, njegov motor obujma 1,6 litara, umjesto156 razvija snagu od 200 KS. Zakretni moment je također veći. Povećan je s 240 Nm na 275 Nm, što predstavlja povećanje od gotovo 15 posto, te ostaje dostupan na širokom rasponu korištenja, čime jamči elastičnost i užitak u vožnji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šasija i ovjesi su također bili podvrgnuti visoko preciznom podešavanju. Cilj inženjera je bio dati prednost intenzivnom doživljaju vožnje i neprestanom 'dijalogu' između vozača i ceste. Tragovi kotača sprijeda i straga su prošireni za 30 mm, dok je podvozje također spušteno za 15 mm.

Opremljen je i difuzorom sa završnom obradom od karbona čija je namjena zadržati stabilnost vozila pri visokim brzinama. DS3 Racing će se komercijalizirati, u ograničenoj seriji od 1 000 vozila, i to od drugog polugodišta 2010.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo