Volvov posljednji pogled na raj

Popularna švedska rock skupina Europe objavljuje svoj novi album, a njegova naslovna tema Posljednji pogled na raj poslužit će i kao glazbena podloga za pet promotivnih filmova za novi Volvo S60.

8.4.2010.
16:39
VOYO logo

Volvo je za promociju novog modela S60 pripremio pet kratkih filmova, trajanja oko dvije minute. Oni prikazuju različite teme vezane uz novi automobil: performanse, dizajn, sigurnort općenito, nove sigurnosne sustave i sustave zabave i informiranja u automobilu.

Glavnu ulogu u svim filmovima igra novi S60 u atraktivnoj bakarnoj boji, a savršenu glazbenu podlogu daje dramatična hard rock glazba grupe Europe, što dodatno naglašava percepciju automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pripreme za promotivni film počele su prije četiri mjeseca. Helene Cato, direktorica za glazbu i film pri globalnom marketingu Volvo Cars korporacije i njena kolegica Anna Arbius iz odjela komunikacija skicirale su nacrt onoga što žele u pogledu pomocije Volva S60.

U kontaktu s agencijama odlučili su za partnera uzeti popularnu švedsku rock grupu Europe, koja je nedavno objavila novi album nazvan "Posljednji pogled na raj", a čija je glazba baš ono što Volvu treba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tajming je bio savršen. Predstavljali smo novi automobil u istom trenutku kada je i Europe obznanio svojevrsni povratak na glazbenu scenu. Međutim, bilo je potrebno da i bend poželi suradnju s kompanijom Volvo", objašnjava Anna Arbius.

Pregovori između Volva i Europe odmah su započeli. Europe, najveća švedska rock skupina svih vremena, s preko 20 milijuna prodanih albuma i s glazbenom karijerom koja datira još od 1978. godine, prihvatila je ideju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Navedeni filmovi koristit će se za nacionalne promocije novog Volva S60, a mogu se pogledati na www.volvocars.com. Uz to, prvih 8.000 kupaca novog S60 na poklon će dobiti kompilaciju ovih filmova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo