Volvo je za promociju novog modela S60 pripremio pet kratkih filmova, trajanja oko dvije minute. Oni prikazuju različite teme vezane uz novi automobil: performanse, dizajn, sigurnort općenito, nove sigurnosne sustave i sustave zabave i informiranja u automobilu.
Glavnu ulogu u svim filmovima igra novi S60 u atraktivnoj bakarnoj boji, a savršenu glazbenu podlogu daje dramatična hard rock glazba grupe Europe, što dodatno naglašava percepciju automobila.
Pripreme za promotivni film počele su prije četiri mjeseca. Helene Cato, direktorica za glazbu i film pri globalnom marketingu Volvo Cars korporacije i njena kolegica Anna Arbius iz odjela komunikacija skicirale su nacrt onoga što žele u pogledu pomocije Volva S60.
U kontaktu s agencijama odlučili su za partnera uzeti popularnu švedsku rock grupu Europe, koja je nedavno objavila novi album nazvan "Posljednji pogled na raj", a čija je glazba baš ono što Volvu treba.
"Tajming je bio savršen. Predstavljali smo novi automobil u istom trenutku kada je i Europe obznanio svojevrsni povratak na glazbenu scenu. Međutim, bilo je potrebno da i bend poželi suradnju s kompanijom Volvo", objašnjava Anna Arbius.
Pregovori između Volva i Europe odmah su započeli. Europe, najveća švedska rock skupina svih vremena, s preko 20 milijuna prodanih albuma i s glazbenom karijerom koja datira još od 1978. godine, prihvatila je ideju.
Navedeni filmovi koristit će se za nacionalne promocije novog Volva S60, a mogu se pogledati na www.volvocars.com. Uz to, prvih 8.000 kupaca novog S60 na poklon će dobiti kompilaciju ovih filmova.