Tom prigodom je Li Shufu, predsjednik Zhejiang Geely Holding Group, rekao kako mu je drago da su postigli ovaj ugovor s Fordom, što im omogućuje očuvati i ojačati tradicionalni švedski brend – Volvo.
Ova transakcija trebala bi osigurati Volvu poziciju u vrhu premium segmenta, gdje uživa globalni ugled za sigurnost i razvoj ekološki prihvatljivih tehnologija.
Ovaj poznati švedski brand će, prema riječima prvog čovjeka Geelyja ostati vjeran njegovim osnovnim vrijednostima poput sigurnosti, kvalitete, brige za okoliš i modernog skandinavskog dizajna.
"U okviru predložene transakcije, Zhejiang Geely Holdings će održavati bliske odnose koje je već ranije Volvo izgradio sa zaposlenicima, sindikatima, dobavljačima, trgovcima i prije svega, kupcima!”, dodao je Shufu.
Prema najavama, Volvo će biti odvojena kompanija sa svojim vlastitim menadžmentom, sa sjedištem u Göteborgu, te novim Upravnim odborom.
Odbor i menadžment imat će mandat za razvoj Volva prema vodećem mjestu u sigurnosti i 'čistim' tehnologijama za zaštitu okoliša, širenje kompanije kao prepoznatljiv i cijenjen premium brand sa prisutnošću na preko 100 tržišta. Pored toga, novi vlasnik Volva kaže kako ima i ambiciozne planove za kinesko tržište koje je u konstantnoj ekspanziji.
Zhejiang Geely Holding Grupe i njezina povezana društva su uspostavila poslovanje koje se u automobilskom sektoru proteže od istraživanja, razvoja i dizajna, pa do proizvodnje, prodaje i servisiranja.
Oni su potpuno integrirani i nezavisni proizvođač automobila, motora i mjenjača, a danas jedan od najbrže rastućih automobilskih proizvođača u Kin ii vodeća tamošnja privatna grupacija.