Volvo izbacio nove jurilice

Volvo nastavlja s razvojem trkaćih izvedbi svojih modela s kojima nastupa na izuzetno popularnim touring prvenstvima.

21.4.2010.
18:05
VOYO logo

Ubrzo nakon premijere na Sajmu automobila u Ženevi, novi Volvo S60 debitirao je i na trkaćoj stazi. Švedski proizvođač lansirao je trkaću verziju svoga sedana koji će nastupati u belgijskom prvenstvu tour automobila - BTCS, a za čijim će upravljačem biti Vincent Radermecher i Eric Van De Poele.

Trkaći S60 vatreno krštenje imao je od 9. do 11. travnja na belgijskoj stazi Zolder, gdje se suprotstavio konkurentima kao što su BMW, Audi Jaguar i VW, te pokazao ogromni potencijal završivši na devetom mjestu u ukupnom poretku, odnosno na četvrtom mjestu u svojoj kategoriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prerađena verzija novog S60 razvijena je prema BTCS pravilima te koristi cjevasto podvozje sa serijskim prednjim i stražnjim ovjesom i opsežno poboljšanom aerodinamikom. Za pogon se koristi centralno smješteni 3.5 litarski V6 sa 410 KS i 412 Nm okretnog momenta, koji preko šeststupanjskog sekvencijalnog mjenjača pokreće stražnje kotače.

Nakon Zoldera trkaći S60 će se naći i na preostalih pet postaja u kalendaru BTCS prvenstva: 2. svibnja u Dijon-Prenoisu, zatim 6. lipnja, 10. srpnja i 19. rujna na Spa-Francorchampsu, te 10.listopada u Zolderu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz to, BTCS sve je popularnije prvenstvo u utrkama izrdžljivosti, gdje se svaka utrka vozi dva puta u trajanju od 90 minuta, a tu je i 12-satna utrka na stazi Spa.

Volvo će i ove godine u suradnji s timom Polestar nastupiti na švedskom touring prvenstvu (STCC), koje počinje 24. travnja, utrkom u Jyllandsringenu. Cilj je obraniti pobjedničku titulu, a glavni protagonist je potpuno novi C30 u trkaćem odijelu.

U 2009. Volvo i Polestar su bili najbrži tim u svim kvalifikacijama te su pobijedili na pola utrka. Odličan uspjeh u prethodnoj sezoni rezultat je opsežnog programa testiranja, a za ovogodišnju sezonu taj je program bio još intenzivniji.

Naime, tim je već skupio oko 3.000 testnih kilometara, što je uistinu mnogo, uzme li se u obzir da se za prosječan trkački vikend prijeđe oko 150 kilometara. Osim bolje aerodinamike u odnosu na prethodnika, novi trkaći C30 dobio je unaprijeđen ovjes i motor, a sve u cilju bolje pouzdanosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo