Budd-e je prvi model iz Volkswagenove tvornice s potpunom novom platformom, koju namjeravaju razvijati i ugrađivati u sve više modela. Naravno, radi se o električnoj platformi, pogonu koji ne ispušta nikakve štetne plinove. MEB ili Modularen Elektrifizierungsbaukasten, odnosno Modular Electric Platform omogućava punjenje baterija do 80 posto kapaciteta za 15 minuta.

Microbus će imati pogon na sva četiri kotača, a snaga će do njih dolaziti preko dva elektromotora. Prednji motor razvija 110 kW, a stražnji 125 kW, što je ukupno 225 kW. S ovakvim performansama Budd-e može postići maksimalnu brzinu od 180 km/h, dok do stotke ubrzava za 6,9 sekundi.
Baterija će imati kapacitet 92,4 kWh što bi trebalo omogućiti doseg do 533 kilometra. Baterija je smještena u podnici vozila, a puni se putem utikača ili induktivnog sučelja.

Usporedo s Budd-e modelom Volkswagen je razvio i HMI (Human Machine Intercafe), prvo sučelje takve vrste u automobilu. Stoga u unutrašnjosti ovog konceptnog modela prevladavaju infotainment zasloni, a većinom sustava se upravlja glasom, dodirom, kao i gestikulacijom, kojom se mogu otvoriti i vrata automobila.
Galerija