Upitno održavanje Zagreb Auto Showa!

U vrijeme dok se najnovija postignuća autoindustrije predstavljaju na sajmovima diljem svijeta, Zagreb Auto Show, vodeći sajam automobila u regiji koji bi trebao početi u ožujku 2012.

6.12.2011.
15:38
VOYO logo

Glamur i sjaj 40 automobilskih premijera u čak 17 velesajamskih paviljona i čak 215.000 posjetitelja obilježili su posljednji Zagreb Auto Show. Bilo je to sada već daleke i po prodaji rekordne 2008. godine kada se činilo da ništa ne može zaustaviti rastuće tržište koje je te godine u Hrvatskoj 'progutalo' 88.217 osobnih automobila.

arti-201112050490006A onda je, usporedno sa svjetskom financijskom krizom, sve krenulo nizbrdo. Tržište se prepolovilo pa se zagrebački salon automobila, vodeći u regiji i član OICA-e (Međunarodna organizacija proizvođača automobila) nije održao. Do danas se situacija nije bitno popravila. Doduše, tržište automobila je u odnosu na lani u blagom rastu ali daleko je to od pravog oporavka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Termin za Zagreb Auto Show 2012. odavno je određen i trebao bi se održati od 22. ožujka do 1. travnja. Ali, još je neizvjesno hoće li se sajam održati.

Izlagači tvrde da su ponuđene cijene previsoke

''U tijeku smo intenzivnih pregovora sa izlagačima odnosno zastupnicima auto kuća. Svima je želja i interes da se tržište autoindustrije pokrene i vrati na poziciju od prije nekoliko godina, koju ta branša i zaslužuje'', rekla je Nataša Mrđen Budisavljević iz Zagrebačkog velesajma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201109140360006Kako bi se, usprkos kriznim vremenima, sajam ipak održao Zagrebački velesajam spustio je cijene i izlagačima ponudio prostor po povoljnijim uvjetima. No, to očito nije dovoljno jer je Zagreb Auto Show 2012. još uvijek upitan. Zastupnici auto marki smatraju da im Velesajam nije dovoljno izašao u susret i da ponuđene cijene i dalje nisu dovoljno povoljne da bi im se izlaganje isplatilo.

Također, neslužbeno priznaju da ni sami još ne znaju hoće li imati novca za izlaganje, kao i da su im oči uprte u najveću tvrtku - u PZ Auto - i u njihovu konačnu odluku. No, tu odluku nije lako donijeti. U tržišnoj situaciji koja je već istrošila sve rezerve, te prisilila trgovce automobilima na zatvaranje prodajnih salona, upitno je tko će od njih naći snage i mogućnosti za dizanje ugleda, a izlaganje na auto salonu samo se na to svodi.

Vezani članci:

arti-201112050490006 arti-201109140360006 arti-201112040327006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo