Opovrgnuo je ovime Fields glasine prema kojima Ford nema namjere razvijati električni automobil čiji bi domet iznosio oko 320 kilometara, te je umjesto toga ponudio viziju tvrtke koja je u suprotnosti s takvim navodima.
Proizvodit će se u Meksiku
"Naš je pristup vrlo jednostavan, želimo biti ili uz same lidere ili biti lider proizvodnih segmenata kojima se bavimo. Na tome i radimo", dodao je u odgovoru na pitanje hoće li se Ford pridružiti Chevroletu, Tesli i ostalim proizvođačima električnih automobila dosega oko ili većeg od 320 kilometara.
Očekuje se da bi Fordov električni automobil trebao stići pod nazivom Model E, tvrdi tjednik Automotive News, i to nakon nakon lansiranja nove generacije Focusa 2019. godine. Proizvodit će se u novoj tvornici tvrke u Meksiku i na ceste će, navodi isti izvor, kao hibrid, plug-in hibrid i električni automobil.
Ford u svojoj gami ima Focus čiji je domet baterije 120 kilometara, što će se nadolazeće jeseni povećati na otprilike 160.