Grupacije su također najavile razmjenu kapitala što će Alijansi Renault - Nissan omogućiti udio u Daimleru od 3,1%, a Daimleru 3,1% udjela u Renaultu i 3,1% u Nissanu.
Nakon intenzivnih i plodnih razgovora, dogovoreni su pojedini projekti koji će se odmah provesti. Poimence, novi smart s četiri sjedala, nasljednik sadašnjeg smarta fortwo i Renault Twingo sljedeće generacije bit će konstruirani na temelju zajednički razvijene arhitekture.
Sva će se vozila jasno razlikovati jedna od drugih u pogledu dizajna proizvoda. Jedno od glavnih obilježja nove arhitekture bit će jedinstveni stražnji pogon koji se trenutačno koristi u smart automobilima.
Lansiranje zajednički razvijenih modela predviđeno je od 2013. smartova tvornica u Hambachu, u Francuskoj, bit će mjesto proizvodnje za inačice s dva sjedala, dok će se inačice s četiri sjedala proizvoditi u Renaultovoj tvornici u Novom Mestu, u Sloveniji.
Odmah po lansiranju na tržište, budući zajednički razvijeni modeli nudit će se i s električnim pogonom.U središtu suradnje u području pogona bit će razmjena vrlo štedljivih dizelskih i benzinskih motora između Alijanse Renault-Nissan i Daimlera.
Renault-Nissan Daimleru će osigurati trocilindarske i četverocilindarske benzinske i dizelske motore iz svog portfelja, koji će onda biti prilagođeni i preinačeni kako bi odražavali Mercedesova obilježja.
Rezultat je situacija u kojoj obje strane dobivaju: Daimler će moći koristiti motore Alijanse Renault-Nissan što će mu dati dodatni prodajni potencijal za buduća vrhunska kompaktna vozila iz Mercedes-Benzove palete vozila, a Alijansa Renault-Nissan povećat će iskorištenost svojih kapaciteta.
Daimler će iz sadašnjeg portfelja osigurati benzinske i dizelske motore za Infiniti. To obuhvaća četverocilindarske i šesterocilindarske motore.
Rezultat je opet situacija u kojoj obje strane dobivaju: Infiniti će moći koristiti Daimlerove motore, a Daimler će povećati iskorištenost kapaciteta. Daimler, Renault i Nissan surađivat će i na budućim benzinskim i dizelskim motorima.
Također, tvrtke su postigle dogovor o bliskoj suradnji u segmentu malih gospodarskih vozila. Mercedes-Benz Vans proširit će svoju liniju kako bi od 2012. u ponudi imao nov početni model namijenjen komercijalnoj upotrebi. Tehnički temelj tog kombija osigurat će Renault, a proizvodit će se u Renaultovoj tvornici u Maubeugeu, u Francuskoj. Oba će partnera imati korist od većih prodaja, veće iskorištenosti proizvodnih kapaciteta i podjele tereta ulaganja – jer će smanjiti ukupne troškove. Uz suradnju na malim gospodarskim vozilima, određeni dijelovi pogonskih sklopova koristit će se i za proširenje ponude i povećanje prodajnih količina kombija srednje veličine. To obuhvaća maleni dizelski motor i prijenosne sustave koje će Renault-Nissan dati Daimleru za Mercedes-Benz Vito.