Novi Land Cruiser sada je dostupan s novim 2,8-litrenim D-4D turbodizelskim motorom, koji isporučuje 130 kW/177 KS pri 3400 o/min, a može biti u kombinaciji s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili potpuno novim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Novi motor premijerno koristi Toyotin sustav selektivne katalitičke redukcije (SCR), koji može eliminirati do 99 posto čestica dušičnih oksida (NOx) – jednog od najčešćih zagađivača zraka.
Motor obujma 2775 ccm, sa 16 ventila i četiri cilindra stiže s novim varijabilnim turbopunjačem s međuhladnjakom. Koristeći novi upravljački sustav ubrizgavanja goriva kako bi smanjio potrošnju goriva i povećao užitak u vožnji, 2,8 D-4D motor razvija impresivnih 370 Nm momenta već pri 1200 o/min, a maksimalnih 450 Nm momenta između 1600 i 2400 o/min. Time će ubrzati do 100 km/h kroz 12,7 sekundi i postići maksimalnih 175 km/h. Prosječna potrošnja goriva i emisije CO2 su smanjene za 9 posto na ukupno 7,4 l/100 km (7,2 l/100 km za trovratni model), odnosno na 194 g/km (190 g/km za trovratni model). Kada dolazi s novim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, 2,8 D-4D razvija maksimalnih 420 Nm momenta, ali u rasponu od 1400 i 2400 o/min. Time će ubrzati do 100 km/h kroz 12,1 sekundi – brže nego s ručnim mjenjačem - i postići istovjetnih 175 km/h, a pri tome se prosječna potrošnja i emisije CO2 zadržavaju na istim razinama.
Novi Land Cruiser koristi prednji neovisan ovjes s dvostrukim potpornjacima, a straga četverostruki s ovjesom na bazi lateralne šipke. Land Cruiser je opremljen i sa naprednijim ovjesom koji je elektronički nadziran (Kinetic Dynamic Suspension System - KDSS), a koji dodatno optimizira učinak prednjeg i stražnjeg amortizera za još izraženije vozne osobine – na terenu i cesti. Vozač također na raspolaganju ima prilagodljive postavke ovjesa (Adaptive Variable Suspension - AVS), koji nudi mogućnost izbora između različitih postavki voznih karakteristika motora, ovjesa i upravljača, s izborom načina rada - Normal, Sport i Comfort. Na terenu, KDSS sustav doslovno odvaja prednje i stražnje stabilizatore, a time znatno poboljšava trakciju i prijenos snage na kotače u uvjetima slabijeg prianjanja ili težim terenskim prilikama. U suradnji sa spomenutim prilagodljivim postavkama ovjesa (AVS), Land Cruiser zaista postaje nezaustavljiv uz stalan 4x4 pogon, s Torsen blokirajućim diferencijalom u sredini. Diferencijal je sposoban automatski prenositi moment između osovina u omjeru od normalnih 50:50, pa do 30:70, ovisno o trenutnim uvjetima na cesti ili terenu.
Vanjski dizajn je očiti napredak prepoznatljivog Land Cruiserovog stila, koji kombinira nove stilske detalje sa slikom robusnog i trajnog automobila koji je od samih početaka zamišljen kao originalno svestrano vozilo s pogonom na sve kotače. Iznutra Land Cruiser ostaje vjeran svojim korijenima: ostavlja dojam trajnosti i robusnosti, u skladu s tradicijom svoga imena, ali ujedno unosi novu dozu premium ugođaja zahvaljujući korištenju prvoklasnih materijala .
Novi Land Cruiser donosi multimedijalni sustav Toyota Touch 2 s ekranom osjetljivim na dodir, te posve novi Toyota Touch 2 Go Plus s naprednim navigacijskim sustavom koji još bolje prepoznaje govorne naredbe. Napredna multimedija ujedno nudi Mirrorlink povezivost s mobilnim telefonom te prijenos slike ekrana mobilnog telefona na ekran Toyota Touch 2 sustava – s vrlo jednostavnim korištenjem. Od brojnih opcija multimedije, tu su još Bluetooth povezivost, CD/MP3 i USB, te kamera za pomoć pri vožnji unatrag.
Cijena za SUV Toyota Land Cruiser s troja vrata, s ručnim mjenjačem i novim 2.8 motorom, uz početni paket opreme Base je 343.900 kuna.