Tehnološko čudo iz VW-a
Nastup Volkswagena na AMI sajmu u Leipzigu od 10. do 18. travnja bio je u znaku novog Tourana, jer je prvi put svjetskoj javnosti predstavljena novokoncipirana generacija ovog bestsellera.
Volkswagenov Touran je najuspješniji njemački van, do sada ga je prodano ravno 1,13 milijuna primjeraka, a od novog modela očekuje se da nastavi s odličnim prodajnim rezultatima, za što ima sve potrebne preduvjete.
Osim osvježenog dizajna, usklađenog s novom generacijom modela njemačkog proizvođača, novi Touran pun je nove tehnike.
Prije svega, krase ga progresivni sustavi kao što su kontinuirano dugo svjetlo (
Čak šest novih benzinskih i dizelskih motora pokazuju put ka vrijednostima potrošnje i ispušnih plinova, koje su donedavno bile nezamislive za van vozila.
BlueMotion tehnologija Tourana TDI (77 kW / 105 KS) ovdje određuje tempo u pogledu održivosti: s prosječnom potrošnjom od 4,6 l/100 km (analogno 121 g/km CO2) Touran ostvaruje novu optimalnu vrijednost za van vozila sa sedam sjedala.
Novitet je i inovativna ulazna motorizacija kod benzinskih motora – 1.2 TSI motor s turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem, koji također ima 105 KS. U stilu turbodizelskog motora ovaj motor već iznad broja okretaja u praznom hodu razvija snažni zakretni moment od 175 Nm, ali u prosjeku troši samo 6,4 l/100 km goriva (analogno 149 g/km CO2).
S visokom učinkovitošću briljira općenito svih osam motora (spektar snage od 66 kW / 90 KS do 125 kW / 170 KS). Bez iznimke se radi o motorima s turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem, koji prate Volkswagenov downsizing princip, a to znači: manji obujam, manje emisije, manja potrošnja i unatoč tomu znatno veći zakretni moment.
Touran je iznutra također osjetno bolji, prvenstveno po pitanju praktičnosti. Sad je opremljen sa čak 39 pretinaca za odlaganje. Po prvi puta je u Touranu korišten novi radio-navigacijski sustav RNS 315 sa zaslonom osjetljivim na dodir.
Osim toga na raspolaganju su dodatni, novi, opcionalni detalji opreme poput velikog panoramskog pomičnog i podiznog krova, kamere za vožnju unatrag (serijski u kombinaciji s radio-navigacijskim sustavom RNS 510) ili adaptivne regulacije voznog postroja DCC.
Isto tako kod Tourana novitet predstavlja i
Plasiranje Tourana na njemačko tržište realizirat će se u kolovozu; tijekom jeseni postupno će uslijediti uvođenje modela na ostalim svjetskim tržištima. U Hrvatskoj ga očekujemo sredinom rujna ove godine.
Osnovni model od sada je
Top model je
403 Forbidden