Sigurnosna oprema i sustavi pomoći u vožnji dostupni s modelima 3008 i 5008, bit će dostupni i u osvježenoj 308-ici.
Objavljeno je već, najvažnije novosti ostale su golom oku sakrivene, a odnose se one na snažnije i štedljivije motore uparene s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Ovdje svakako za početak valja istaknuti novorazvijeni 1,5-litreni BlueHDI 130 S&S koji razvija 10 konjskih snaga u odnosu na prethodnika kojeg mijenja, pri čemu i troši šest posto dizela manje.
Oni koji simpatiziraju benzince mogu očekivati više od unaprijeđenog 1,2-litrenog PureTech 130 S&S BVM6 čija je potrošnja smanjena za četiri posto, a tehnologije u njemu zaslužne za smanjenu emisiju štetnih plinova.
Sportskiji 308 GT dobio je 2,0-litreni motor koji razvija 180 konjskih snaga i stiže uparen sa novom generacijom 8-stupanjskog EAT8 automatskog mjenjača, dva kilograma lakšim u odnosu na EAT6 sa sedam posto manjom potrošnjom goriva.
Vrh ponude predstavlja još snažniji 308 GTi koji pruža 'ultimativnu vozačku senzaciju bez žrtvovanja učinkovitosti i udobnosti putnika', kako je navedeno, a koji će, dodatno dorađen (spušteniji, drugačijeg prednjeg i stražnjeg kraja, sportska sjedala i upravljač) biti pogonjen motom koji razvija 270 KS. Do 'stotke' će u ovoj izvedbi 308 juriti za 6 sekundi, a put od kilometra s mjesta prevaliti za 25,3 sekunde.