SLC nikako nemojte zamijeniti s nedavno predstavljenim SL Coupe i Roadster modelima. Prije svega je SL veći od SLC modela, kojeg krasi novi dizajn odbojnika, maska hladnjaka motora, kao i LED kućište prednjih i zadnjih svjetala. Promijenjeni su i dvostruki završeci ispušnog sustava.
Najmanji Mercedesov roadster predstavljen je prije gotovo 20 godina, a od 1996. godine prodan je u 670.000 primjeraka, što najbolje govori o njegovoj popularnosti. U svom novom izdanju SLC ima poboljšan mehanizam za podizanje i spuštanje krova, sada je to moguće napraviti pri brzinama do 40 km/h.
Interijer se nije previše mijenjao. Ipak, SLC je dobio novi upravljač, instrumentalnu ploču te 7-inčni ekran osjetljiv na dodir, pomoću kojeg se upravlja infotainment sustavom.
Kako bi zadovoljili želje korisnika širom svijeta, Mercedes je pripremio nekoliko motornih opcija. Tako SLC 300 model ispod poklopca krije dvolitarski turbo benzinac s četiri cilindra koji isporučuje 243 KS uz 368 Nm maksimalnog okretnog momenta. S ovakvim motorom SLC 300 do stotke dolazi za 5,7 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 2090 km/h.
Mercedes AMG SLC 43 je snažnija verzija koju pokreće V6 twin turbo benzinac s 367 KS i 520 Nm maksimalnog okretnog momenta. Od 0 do 100 km/h AMG SLC43 stiže za 4,6 sekundi, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.
Novi AMG SLC 43 generacija Mercedesovog roadstera ima devetstupanjski 9G-Tronic automatski mjenjač koji nudi pet različitih načina rada - Comfort, Sport, Sport+, Eco i Individual - pomoću kojih se kontrolira rad motora, mjenjača, ovjesa i upravljača. Pritom je kombinirana potrošnja 7,8 litara na 100 kilometara.
Osim ove dvije opcije, Mercedes je predstavio i "verziju za sve". SLC 130 ima 1,6 litarski turbo benzinac s četiri cilindra koji isporučuje 154 KS, a do stotke mu treba 7,9 sekundi.
Osim nabrojanih, europski kupci će moći birati i između SLC 200 (181 KS) i SLC 250d (201 KS) modela.
Galerija