"Od prve generacije do današnjeg modela četvrte generacije, razlog zbog kojeg smo bili u mogućnosti i dalje prodavati MX-5 sve ove godine, snažna je podrška naših obožavatelja diljem svijeta. Mazda je osnovana u Hirošimi prije 96 godina, a kako se krećemo prema našoj stotoj obljetnici nastavit ćemo našim kupcima nuditi radost vožnje s ovim modelom koji je postao simbol naše marke. Mazda ima za cilj stvoriti posebnu vezu s kupcima i postati 'jedan-i-jedini' brand koji će uvijek iznova birati.", rekao je predsjednik i izvršni direktor Mazda Motor Corporation Masamichi Kogai.
Svjetski automobil 2016. godine
Najavljeno je da će jubilarni primjerak MX-5 krenuti na turneju kojom u Mazdi žele iskazati zahvalnost obožavateljima i vlasnicima ovog modela, pa će se on početkom svibnja pojaviti i sudjelovati u Cvjetnoj paradi na Festivalu cvijeća u Hirošimi, a potom krajem lipnja i na Goodwood festivalu brzine u Velikoj Britaniji, gdje nastavlja europski dio turneje.
U Mazdi MX-5 smatraju simbolom svoje filozofije stvaranja automobila i potrage za užitkom u vožnji te naglašavaju koliko je i cijenjen od stručnjaka, čemu u prilog govori oko 250 prikupljenih nagrada među kojima je model četvrte generacije proglašen Svjetskim automobilom 2016., a i dobitnik je nagrade za tekuću godinu u kategoriji najboljeg automobilskog dizajna. Još od 2000. godine, kada je s 531,890 proizvedenih primjeraka ušao u Guinessovu knjigu rekorda, najprodavaniji je sportski dvosjed ikada.