ŠIRENJE POSLOVANJA: /

Hyundai u prosincu pokreće luksuzni brand Genesis

Image

Južnokorejski proizvođač automobila Hyundai Motor Co objavio je danas kako širi svoje poslovanje na tržište luksuznih automobila.

4.11.2015.
13:44
VOYO logo

Ova vijest stiže nekoliko dana nakon što je peti najveći proizvođač automobila na svijetu i sedmi put zaredom objavio kvartalni pad profita.

Hyundai je trenutno poznat po pristupačnim vozilima niže i srednje klase, a najnovijom generacijom limuzine Genesis otvorio je vrata prema budućim premium modelima. Kako piše Reuters, njihovom dobrom prodajom mogli bi popuniti financijske rupe, budući da je su u ovoj kategoriji marže puno veće, a samim time i potencijalni profit.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dakle, Toyota ima Lexus, Nissan ima Infiniti, Honda ima Acuru, a sada Hyundai ima Genesis. Prevedeno, još jedan azijski proizvođač automobila ima luksuzni brand kojim će pokušati konkurirati i oteti dio kolača Lexusu, Mercedesu i BMW-u.

Image

Reutersu su dva zaposlenika Hyundaija u SAD-u priznala kako su osim njih još neki unutar tvrtke zabrinuti ovim potezom, za kojeg misle da trenutno nije pametan zbog velikih troškova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S druge strane, stručnjaci vide prednost u tome što je ime Genesis već prepoznato na tržištu po istoimenoj kvalitetnoj limuzini, dok su brandovi poput Hondine Acure ili Nissanovog Infinitija morali krenuti od nule.

Genesis će već do kraja ove godine predstaviti dva modela - drugu generaciju originalnog Genesis sedana koji će biti preimenovan u G80 te Equus luksuzni sedan s novim imenom G90. Na početku će Genesis automobili biti dostupni na tržištima u Sjevernoj Americi, Kini, Koreji, kao i Bliskom Istoku, a kasnije i Europi te ostatku Azije.

Ponuda će narasti na šest modela do 2020. godine, do kada će u gami imati sportski coupe i dva SUV-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo