Kako tvrde u Fordu, gdje već dulje vrijeme posebnu pažnju posvećuju taktilnoj interakciji između čovjeka i automobila, autentičnost je vrlo važan kriterij za zadovoljstvo kupaca. Primjerice, ako je metalni gumb topao, korisnik ne doživljava stvar autentičnom pri dodiru.
Stvarna temperatura niti grijanog niti hlađenog predmeta odgovara temperaturi u ambijentu. Registrirana temperatura, takozvana temperatura dodira, rezultat je podražaja receptora na hladnoću i određuje osjet pri dodirivanju nekog predmeta.
Temperatura dodira može se izračunati na bazi takozvanih prenosivih toplinskih vrijednosti . Ta vrijednost opisuje intenzitet protoka tjelesne topline prema predmetu koji se dodiruje. Intenzitet varira od predmeta do predmeta i tako generira različite osjećaje. Pjena primjerice uzrokuje manji protok topline tijela dok metali uzrokuju daleko veći.
Prenosiva toplinska vrijednost poznata je za većinu materijala, ali je manje poznata za složene materijale koji sadrže različite metalne komponente, lak i druge površine različite debljine.
Pomoću ovog uređaja sada se mogu izmjeriti parametri koji nedostaju. Druga prednost ove inovacije je da je dosad ova vrsta mjerenja bila moguća samo u složenim procesima u kojima se predmet mjerio s obje strane.
Nova metoda omogućuje mjerenje samo s jedne strane i tako omogućuje primjenu na dijelove koji su ugrađeni u automobil. Mjerenja se uspoređuju s ostalim rezultatima testiranja s ciljem optimiziranja odabira materijala i karakteristika površina u unutrašnjosti vozila.