Naravno, nisu se poigrali samo s imenom. Za ovu priliku Aston Martin je surađivao s ekipom iz Williamsa, istom onom koja radi bolide za Formulu 1. Rezultat je motor koji bi u produkcijskoj izvedbi imao 550 KS te pogon na stražnje kotače. Iz Aston Martina su poručili kako bi autonomija ovog autmobila uz normalnu vožnju bila oko 320 kilometara.
Ono što je još više zainteresiralo ljubitelje automobila je najava Andyja Palmera, generalnog direktora Aston Martina, o snažnijoj Rapide verziji koja bi imala između 800 i 1000 KS. Takav model bi imao pogon na sva četiri kotača, a uz svaki od njih bio bi ugrađen elektromotor. Sigurno kako bi se ovakve performanse odrazile na autonomiju vozila, no to tek ostaje za vidjeti.
Iako je Aston Martin nedavno objavio kako razmišlja o smanjenju ljudstva zbog nešto lošijih poslovnih rezultata, ovaj projekt ne dolazi u pitanje, jer je najvećim dijelom financiran od kineske tvrtke ChinaEquity.
Rapide bi mogao stići na tržište za dvije godine, a snažniji model bi prvo bio plasiran na kinesko tržište, gdje očito ima kupaca za ovakve automobile. Oba modela proizvela bi se u limitiranoj seriji, a cijena je još uvijek nepoznata, no sigurno kako neće biti mala.