Revolucionara vrata pred očima Riječana

Na Riječkom sajmu proteklog vikenda je hrvatskoj javnosti premijerno prikazana nova Opel Meriva. Posebnu pažnju privukla su njena stražnja bočna vrata s otvaranjem prema unatrag – FlexDoors.

29.3.2010.
20:51
VOYO logo

Opel je već šest godina najprodavanija auto marka u Hrvatskoj. Tijekom 2009. na hrvatsko tržište lansirane su Opel Insignija, europski automobil godine 2009. i nova Astra, dva modela koja su uvela značajne promjene u dizajnu i opremi Opelovih modela.

Na bazi tih novosti i specifikacija dizajnirana je i nova Opel Meriva, koja će svojim inovacijama kao što su FlexDoor, FlexSpace, FlexRail i FlexFix, sigurno naći svoje mjesto na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema podacima Promocije Plus, Opel Meriva (aktualna generacija) je prva u segmentu prodaje monovolumena u Hrvatskoj u prva dva mjeseca ove godine.

Na Riječkom sajmu automobil je prvi isprobao dožupan Primorsko-goranske županije Vidoje Vujić, a svi ostali, koji nisu bili u mogućnosti posjetiti Riječki sajam, moći će vidjeti novu Opel Merivu u salonima ovlaštenih Opel partnera od lipnja, kad kreće njena komercijalizacija u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo