Renault Fluence

Nakon što je u rujnu 2009. predstavljena u Frankfurtu, nova ova trodijelna limuzina stigla je i na hrvatsko tržište. U Renaultu kažu kako je cilj da Fluence bude najprivlačnije vozilo u klasi.

28.1.2010.
18:08
VOYO logo

Novitet u ponudi Renaulta, Fluence, trodijelna je limuzina koja upotpunjuje ponudu Renaulta u segmentu C na tržištima Turske, Rusije, Rumunjske, Mediterana, Australija, Srednjeg Istoka i Europe.

Kako kažu njegovi tvorci, cilj je bio da Fluence postane najprivlačnije vozilo u klasi, za što imaju i temelja. Krase ga linije koje odražavaju sportski karakter i robusnost, udobna putnička kabinom, kao i široka lepeza korisne tehnološke opreme. Namijenjen je ljubiteljima statusnih limuzina i na proizvodnim linijama tvornice Oyak-Renault u Bursi (Turska) nasljeđuje trodijelni Mégane II.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izdašne dimenzije vozila Renault Fluence obećavaju prostranu i udobnu kabinu, u potpunosti posvećenu udobnosti putnika. Dug je 4 620 mm (2 700 mm međuosovinskog razmaka), s visinom od 1 479 mm i širinom od 1 809 mm. Osim fluidnih linija karakteriziraju ga i detalji više klase.

To su crni sjajni nosači središnjeg stupa, bočne letvice u boji karoserije te kromirani elementi poput kliznih brtvi stakala, rubne trake prtljažnika, obruba svjetala za maglu i kromiranih kvaka na vratima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Već spomenute izdašne vanjske dimenzije obećavaju prostranu i udobnu kabinu. Komande potrebne za vožnju i boravak u automobilu su iznimno ergonomične, grupirane su oko upravljača i na središnjoj konzoli kako bi se maksimalno oslobodio prostor i povećala prostornost.

Kvaliteti materijala i spojeva je također posvećena posebna pažnja. Zapremnina prtljažnika od 530 dm3 spada među najbolje u klasi, a može se dodatno povećati spuštanjem naslona stražnje klupe.

Podvozje Fluencea ujedinjava učinkovitost, udobnost i užitak u vožnji. Ovjes je razvijen kako bi udružio dobru upravljivost i visoku sposobnost filtriranja vibracija i buke. Kad govorimo o motorizaciji, tu su dvije verzije benzinskog motora 1.6 16v (110 KS), s ručnim mjenjačem s pet brzina i automatskim mjenjačem s četiri brzine, kao i dvije verzije turbodizelskog 1.5 dci motora.

On udovoljava Renault ekološkom standardu eco2 i nudi se u verzijama dCi 85 s ručnim mjenjačem s pet brzina, te dCi 105 s ručnim mjenjačem sa šest brzina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tri su paketa opreme, Authentique, Expression i Dynamique. Oprema namijenjena komforu je izvrsna vec i u najslabijem paketu, a što se tiče sigurnosti tu nije bilo kompromisa. ABS i Sustav za pomoć pri naglom kočenju (AFU) su u seriji, nudi se i lektronska kontrola stabilnosti (ESC), do šest zračnih jastuka, zatezač i ograničivač zatezne sile tritočkovnih pojaseva, regulator-ograničivač brzine, i drugo.

Zatim, Fluence nudi obilježja visoke klase s brojnom tehnološkom opremom u službi korisnika, poput kartice za pristup i 'keyless' sustav sa zaključavanjem vrata prilikom udaljavanja vozača od vozila. Tu je još i opcijska oprema kao što je novi sustav za navigaciju Carminat TomTom, radio visoke klase 3D Sound by Arkamys, Bluetooth i digitalno spajanje Plug & Music.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I za kraj, cijena. Benzinski modeli stoje od 122.000 (Authentique 1.6 16V) do 153.000 kuna (Dynamique 1.6 16V s automatskim mjenjačem), dok za dizele treba izbrojati od 129.000 (Authentique dCi 85) do 158.000 kuna (Dynamique dCi 105) do registracije.

Novi potpis marke i Grupe Renault Drive the Change izražava želju Renaulta da bude pionir održive mobilnosti za svakoga. Renault, prva francuska automobilska marka, oslanja se na više od 110 godina inovacija kako bi ponudila kvalitetne proizvode i usluge ispred svog vremena : domišljate, privlačne, dostupne i s niskom emisijom CO2.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo