Renault Fluence
Nakon što je u rujnu 2009. predstavljena u Frankfurtu, nova ova trodijelna limuzina stigla je i na hrvatsko tržište. U Renaultu kažu kako je cilj da Fluence bude najprivlačnije vozilo u klasi.
Novitet u ponudi Renaulta, Fluence, trodijelna je limuzina koja upotpunjuje ponudu Renaulta u segmentu C na tržištima Turske, Rusije, Rumunjske, Mediterana, Australija, Srednjeg Istoka i Europe.
Kako kažu njegovi tvorci, cilj je bio da Fluence postane najprivlačnije vozilo u klasi, za što imaju i temelja. Krase ga linije koje odražavaju sportski karakter i robusnost, udobna putnička kabinom, kao i široka lepeza korisne tehnološke opreme. Namijenjen je ljubiteljima statusnih limuzina i na proizvodnim linijama tvornice Oyak-Renault u Bursi (Turska) nasljeđuje trodijelni Mégane II.
Izdašne dimenzije vozila Renault Fluence obećavaju prostranu i udobnu kabinu, u potpunosti posvećenu udobnosti putnika. Dug je 4 620 mm (2 700 mm međuosovinskog razmaka), s visinom od 1 479 mm i širinom od 1 809 mm. Osim fluidnih linija karakteriziraju ga i detalji više klase.
To su crni sjajni nosači središnjeg stupa, bočne letvice u boji karoserije te kromirani elementi poput kliznih brtvi stakala, rubne trake prtljažnika, obruba svjetala za maglu i kromiranih kvaka na vratima.
Već spomenute izdašne vanjske dimenzije obećavaju prostranu i udobnu kabinu. Komande potrebne za vožnju i boravak u automobilu su iznimno ergonomične, grupirane su oko upravljača i na središnjoj konzoli kako bi se maksimalno oslobodio prostor i povećala prostornost.
Kvaliteti materijala i spojeva je također posvećena posebna pažnja. Zapremnina prtljažnika od 530 dm3 spada među najbolje u klasi, a može se dodatno povećati spuštanjem naslona stražnje klupe.
Podvozje Fluencea ujedinjava učinkovitost, udobnost i užitak u vožnji. Ovjes je razvijen kako bi udružio dobru upravljivost i visoku sposobnost filtriranja vibracija i buke. Kad govorimo o motorizaciji, tu su dvije verzije benzinskog motora 1.6 16v (110 KS), s ručnim mjenjačem s pet brzina i automatskim mjenjačem s četiri brzine, kao i dvije verzije turbodizelskog 1.5 dci motora.
On udovoljava Renault ekološkom standardu eco2 i nudi se u verzijama dCi 85 s ručnim mjenjačem s pet brzina, te dCi 105 s ručnim mjenjačem sa šest brzina.
Tri su paketa opreme, Authentique, Expression i Dynamique. Oprema namijenjena komforu je izvrsna vec i u najslabijem paketu, a što se tiče sigurnosti tu nije bilo kompromisa. ABS i Sustav za pomoć pri naglom kočenju (AFU) su u seriji, nudi se i lektronska kontrola stabilnosti (ESC), do šest zračnih jastuka, zatezač i ograničivač zatezne sile tritočkovnih pojaseva, regulator-ograničivač brzine, i drugo.
Zatim, Fluence nudi obilježja visoke klase s brojnom tehnološkom opremom u službi korisnika, poput kartice za pristup i 'keyless' sustav sa zaključavanjem vrata prilikom udaljavanja vozača od vozila. Tu je još i opcijska oprema kao što je novi sustav za navigaciju Carminat TomTom, radio visoke klase 3D Sound by Arkamys, Bluetooth i digitalno spajanje
I za kraj, cijena. Benzinski modeli stoje od 122.000 (Authentique 1.6 16V) do 153.000 kuna (Dynamique 1.6 16V s automatskim mjenjačem), dok za dizele treba izbrojati od 129.000 (Authentique dCi 85) do 158.000 kuna (Dynamique dCi 105) do registracije.
Novi potpis marke i Grupe Renault
403 Forbidden