Raspisan natječaj za novi dizajn Renaulta 4

Renault u suradnji s designboom.com pokreće internacionalni natječaj za redizajn legendarnog modela Renault 4.

26.4.2011.
12:52
VOYO logo

Renault 4 postao je treći najprodavaniji model automobila svih vremena. Novi dizajn, koji organizatori na natječaju traže, treba respektirati postojeći identitet historijskog modela, baziranog na ekstremnoj funkcionalnosti i minimalističkoj filozofiji, prenosi Pogledaj.to.

U svoje je vrijeme Renault 4 najpametnije moguće iskorištavao tadašnja tehnička dostignuća. Niski troškovi održavanja i vožnje te mogućnost prilagođavanja raznoraznim uvjetima osigurali su mu dugotrajnu i uspješnu karijeru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Revolucionarni pristup dizajnu forme omogućavao je nekoliko različitih verzija, uključujući kombi, kabriolet i automobil s pogonom na 4 kotača. Sve navedene karakteristike sada je u natječaju potrebno prevesti na suvremeni model.

Kao i njegovi prethodnici, Renault 4 nove generacije bit će automobil namijenjen najširem krugu potrošača. Nasljeđe legendarnog modela trebao bi biti jednostavan, praktičan, pouzdan i pristupačan automobil, koji uz to korisnicima pruža mobilnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osobito je važno da, kao automobil 21. stoljeća, bude dizajniran u skladu s karakteristikama budućnosti te ekološkim karakteristikama. Pobjednik natječaja osvojit će Renault 4 koji je Michael Leclere vozio na povijesnoj utrci u Monte Carlu (vrijedan 15.000 eura). Druga nagrada je 5.000 eura, a treća 3.000.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo