''Citigo predstavlja Škodin ulazak u novi segment gdje treba pridobiti nove kupce. Kako bi postigla ovo mi moramo pronaći nove kanale za komunikaciju'', rekao je Jürgen Stackmann, član Uprave za prodaju i marketing Škode.
arti-201006210521006''Citigo je atraktivan, svjež mali automobil koji ispunjava najviše standarde za sigurnost i kvalitetu. Ovo vozilo je u skladu s vremenom i savršeno odgovara Facebook generaciji, kojoj se direktno obraćamo kroz ovu suradnju'', dodao je.
Škoda Facebook stranica, kreirana prije par tjedana, u stalnom je porastu s preko 100.000 fanova. Citigo je jedan od stupova razvojne strategije Škode do 2018. godine, i prvi put omogućuje brendu ulazak na tržište supermini automobila.
Najviše priznanje za sigurnost
S duljinom od 3.56 metara, širinom od 1.64 metara, i visinom od 1.48 metar, jedan je od reprezentativnih kompakt modela u klasi supermini vozila na tržištu. Nudi prostor za četiri osobe i prtljagu. Početkom studenog automobil je imao svoju premijeru u Češkoj. Pored toga, dobio je i najviše priznanje za sigurnost putnika - 5 zvjezdica na Euro NCAP testiranju.
Citigo je također odlično prihvaćen od strane kupaca. U prva četiri tjedna prodaje zaprimljeno je više od 1.000 narudžbi. U predstojećoj godini Citigo će biti predstavljen i na ostalim tržištima u Europi. Pored verzije s troja vrata, vozilo će biti dostupno i u verziji s petero vrata.
Vezani članci:
arti-201008310810006 arti-201006210521006