Treću etapu relija Dakar, dugu 441 km, hrvatska posada Ćurić – Kolega dočekuje odmorna i spremna. Nakon početnih poteškoća, sa svojom Dakaruškom utrku nastavljaju s još više motivacije.
arti-201001040048006Prethodna etapa vozila se od Cordobe do La Rioje i bila je duga 626 km, a hrvatska posada završila ju je na odličnom 72. mjestu.
"Konačno smo prošli dan bez pehova. Držali smo jednak ritam od starta do cilja. Brzinski ispit je bio kombinacija brzih dionca i dionica za slomiti tenk, naročito zadnjih 40 km. Taj dio smo vozili kao po jajima. Imali smo prosjek, valjda, 40 km/h. Krešo je odradio posao bez greške. Sutra ulazimo u dine i ako se u njima snađemo kao do sada, bit će super!", komentirao je Dražen Ćurić za net.hr.
Ćura i njegov suvozač Krešimir Kolega su već na samom početku pokazali kako su spremni oduprijeti se izazovima i nepredviđenim nevoljama koje na ovakvim utrkama nikoga ne mimoilaze.
Naime, već prvog dana, zbog gužve na cesti, u trenutku dok su stajali u koloni Čileanac ispred njih s brojem 439 je krenuo unatrag i oštetio im branik, haubu, masku i vezni lim. Danak tome je platilo i vjetrobransko staklo, koje se slomilo nakon što se čak dva puta otvorila hauba.
Na učvršćenje su izgubili 15-ak minuta, no vremena za nadoknadu svakako će biti. Kako nam kaže Dražen Ćurić, sve je bilo super do 130. kilometra.
"Imali smo super tempo, relativno brzo bez riskiranja, ali s puno prašine jer smo stalno nekog sustizali. Ispočetka je bilo široko i brzo s oštrim zavojima i zamkama svakih par kilometara. Na jednom takvom mjestu je posada koja je startala koju minutu ispred nas izletjela i, nažalost, ubila ženu u publici. Drugi dio brzinca je bio puno sporiji, za slomit auto, užasan teren s bezbroj skokova, kamenjem, vododerinama i drugim!", kaže nam Ćurić.
Krešo, iako debitant u reliju, odradio je svoj dio posla super korektno, te se na 200 kilometara brzinca izgubio samo dva puta, što hrvatska posada više stavlja na teret ne baš najjasnijem roadbooku. Ćura dodaje kako je teren nešto najgore po čemu se u životu vozio.
"Čitavo vrijeme vozim samo na stražnji pogon jer čuvam diferencijale. Pogon na sve kotače i reduktor uključujem samo kod ekstrema i prolazaka kroz vodu koju smo danas gazili desetak puta", objasnio je hrvatski vozač.
Dodaje kako je Krešo, unatoč prašini i trosatnom urlanju (pokvario im se interfon), uspio sačuvati glas.
Treća etapa relija Dakar vozi se u ponedjeljak, na relaciji La Rioja – Fiambala, i ukupno je duga 441 kilometar. Riječ je o planinskom području gdje natjecatelje očekuju i pijesak i kamenje, dok je nadmorska visina između 1400 i 2000 metara.
Po prvi puta u ovoj sezoni, svi natjecatelji, oni na motociklima, automobilisti i kamioni, slijedit će potpuno jednaki itinerer. U ukupnom vodstvu trenutno je Nasser Al-Attiyah, za upravljačem Volkswagen Touarega.