Volkswagen koncern držao je čelnu poziciju u prvoj polovici godine, no uslijedio je skandal oko lažiranja rezultata emisije štetnih plinova iz VW dizel motora i sve je krenulo nizbrdo. Nevezano uz Dieselgate, na ruku im ne ide i pad potraženj u Kini, najvećem svjetskom tržištu automobila, gdje im u devet mjeseci 2015. godine prodaja pala za 7,4 posto.
S druge strane, Toyota se u kratkom vremenu oporavila od tsunamija, kao i afere s opozivima vozila te je na pragu svoga cilja - 10 milijuna prodanih vozila godišnje. Japanska kompanija je najveći svjetski prodavač automobila od 2012. godine, a u 2014. prvi put je isporučila više od 10 milijuna vozila u jednoj godini, nakon što je 2013. prodala 9,98 milijuna automobila.
General Motors drži treće mjesto s prodajom od 7,15 milijuna vozila. Inače, procjenjuje se kako će ove godine us vijetu biti proizvedeno oko 90 mlijuna vozila. Pritom je trećina, odnosno 30-ak milijuna vozila, izašla iz tvornica vodeće trojke, Toyota, Volkswagen i Genral Motors.