„Danas nije potrebno razmišljati o budućnosti jer je ona već tu. Prije nego što to možemo i zamisliti, ovo vozilo bit će normalan način putovanja na cestama sutrašnjice”, rekla je potpredsjednica i glasnogovornica španjolske vlade Soraya Sáenz de Santamaría.
Na povratku je automobil prošao kroz Perpignan, Marseille i Lyon i vratio se u tehnički centar Grupe koji se nalazi u Vélizyju, u okolici Pariza.
Tijekom cijelog putovanja upotrebljavao se autonomni način rada bez uplitanja vozača na dozvoljenim cestovnim dionicama. Automobil je sam prilagođavao svoju brzinu i mijenjao prometne trake uzimajući u obzir ostala vozila, ograničenja brzine i infrastrukturu.
U srpnju 2015. Grupa je postala prvi proizvođač automobila koji je dobio ovlasti potrebne za provođenje probnih vožnji na otvorenoj cesti u Francuskoj za svoja četiri prototipa autonomnih vozila, koji su dosad već prešli više od 10.000 kilometara probnih vožnji.
U 2016. grupa PSA imat će petnaestak takvih prototipova. Proširenjem ovlasti i na španjolske ceste timovima za istraživanje i razvoj omogućuje se da razviju funkcije autonomnog vozila i izvan francuske cestovne mreže.
"Ponosan sam što autonomno vozilo koje su razvili naši timovi u tehničkim centrima u pariškoj regiji prelazi granice u Europi. Ovaj izlet u Španjolsku rezultat je bliske suradnje između naše Grupe i Centra za automobilsku tehnologiju u Galiciji (CTAG), osobito u izazovnom području sučelja čovjeka i računala u automatiziranoj vožnji. Ovaj tehnološki podvig ključan je korak naprijed u oblikovanju mobilnosti u budućnosti", rekao je povodom ovog putovanja Gilles Le Borgne, direktor odjela za istraživanje i razvoj Grupe PSA Peugeot Citroën.