PEUGEOT 308 GTI: / Ultimativni sportski kompakt s 270 KS za najzahtjevnije kupce

Image

Još od predstavljanja modela 308, javnost željno iščekuje njegovu sportsku izvedbu koja donosi nenadmašno iskustvo za upravljačem.

22.1.2016.
13:27
VOYO logo

308 GTi by Peugeot Sport nudi vrhunsko vozačko iskustvo zahvaljujući 1,6-litarskom THP S&S motoru dostupnim s 270 KS, diferencijalu ograničenog proklizavanja Torsen i posebno podešenom podvozju te Peugeot i-Cockpitu. Osim toga, ovaj motor sa Stop&Start sustavom najučinkovitiji je u svojoj klasi, s emisijom CO2 od samo 139 g/km i potrošnjom goriva od 6 litara na 100 kilometara.

Image
Image

S 270 Ks Peugeot 308 GTi ima najbolji omjer snage i mase u svojoj klasi, sa samo 4,46 kg na 1 KS, a od 0 – 100 km/h ubrzava za samo 6,0 sekundi, dok kilometar prelazi od nule za samo 25,3 sekunde.

S 270 Ks Peugeot 308 GTi ima najbolji omjer snage i mase u svojoj klasi, sa samo 4,46 kg na 1 KS, a od 0 – 100 km/h ubrzava za samo 6,0 sekundi, dok kilometar prelazi od nule za samo 25,3 sekunde. Maksimalna brzina ove jurilice je 250 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi 308 GTi opremljen je diferencijalom ograničenog proklizavanja Torsen i 19-inčnim naplatcima Carbone s gumama Michelin Super Sport. Sprijeda se nalaze diskovi promjera 380 mm s crvenim kočnim kliještima koja nose oznaku Peugeot Sport, a diskovi straga promjera su 268 mm.

308 GTi krasi snažan, ekskluzivan izgled. Podvozje je spušteno za 11 mm, a odlikuje se i posve novim izgledom prednjeg i stražnjeg kraja. Unutrašnjost također ostavlja sportski dojam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dvobojni dizajn oštrih linija, ekskluzivna ponuda modela 308 GTi, ističe kontrast eksplozivne nove crvene boje Ultimate i crne boje Perla Nera. Osim ove, u ponudi su i modeli u šest drugih boja karoserije: crvena Ultimate, plava Magnetic, crna Perla Nera, siva Artense, bijela Perla i siva Hurricane.

Image
Image

Dug prednji kraj uvod je u ono što slijedi. Gornji dio prednjeg kraja krasi ekskluzivna sjajna crna prednja maska s 3D kockastim motivom koju okružuju svjetla u Full LED izvedbi. Isti se motiv nalazi i na prednjoj maski velikog usisnika koji uvlači zrak u hladnjak i okružen je pokazivačima smjera te crvenom crtom, odnosno kromiranom crtom na izvedbama s crvenom bojom karoserije Ultimate. Ispod odbojnika dva su prednja spojlera koji ne samo da pomažu ostaviti dojam automobila koji čvrsto drži cestu, nego i poboljšavaju aerodinamična svojstva automobila, s koeficijentom SCx od samo 0,69.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogled zatim slijedi proširenja pragova i istaknute bokove modela 308 GTi do upečatljivog stražnjeg kraja, gdje je nizak stav automobila istaknut sjajnim crnim difuzorom u koji su integrirane dvije pozamašne ispušne cijevi. Potpis GTi jasno je vidljiv na prednjim blatobranima i vratima prtljažnika.

Unutrašnjost je u potpunom skladu s vanjštinom vozila i, u boji antracita sve do krova automobila, ne skriva sportski karakter. Armaturnu ploču, presvlake, obloge vrata, ručicu mjenjača i vrhunske podne prostirke krase crveni šavovi. Pragovi vrata nose natpise Peugeot Sport i GTi i napravljeni su od aluminija, baš kao i papučice, oslonac za nogu i ručica mjenjača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Školjkasta sjedala su presvučena kožom i alkantarom, a nude iznimnu bočnu potporu, što vozaču omogućuje da se u potpunosti stopi s vozilom. Kompaktni upravljač dimenzija 351 x 329 mm jamči prirodno držanje i potpunu preciznost, a krase ga punozrnata koža, logotip GTi na dnu te crvena oznaka središnjeg položaja na vrhu. Također oslobađa prostor za laku čitljivost head-up zaslona, očitavanje podataka s instrumentne ploče s pozadinom u motivu kockaste zastave i pozdravne poruke GTi u sredini.

Image
Image

Veliki dodirni ekran savršeno je uklopljen u prednju ploču s motivom Redline, završni detalj Peugeot i-Cockpita. Prirodan, praktičan osjećaj u kokpitu potiče sigurnu, instinktivnu vožnju, što je iznimno važno u tako snažnom automobilu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Paket Driver Sport, koji je u serijskoj opremi, vozaču omogućuje dodatno povećati visokooktanski osjećaj za upravljačem. Pritiskom na gumb Sport na središnjoj konzoli boja na ekranu mijenja se iz bijele u crvenu, na središnjem zaslonu prikazuju se dodatni podaci (snaga, okretni moment, potisak turbopunjača, bočna i uzdužna ubrzanja), zvuk motora postaje oštriji, a prilagođava se i mapiranje odziva papučice gasa.

U Peugeot 308 GTi 270 ekskluzivno je u prijenos ugrađen diferencijal ograničenog proklizavanja Torsen kako bi se poboljšalo držanje u zavojima. Prijenosom okretnog momenta na kotač s najsnažnijim prianjanjem taj sustav omogućuje i snažnije ubrzavanje na izlasku iz zavoja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Galerija

Image

STVOREN ZA BRZINE: Evo kako izgleda nova Peugeotova zvijezda 308 GTi

Motor pokreće benzin s 95 ili 98 oktana te razvija snagu od 200 kW i okretni moment od 330 Nm. Reagira na svaku komandu i nudi gotovo neprekidan rast snage sve do najvećeg broja okretaja od 6500 o/min, a tada već postiže vratolomne brzine. Najveći okretni moment na raspolaganju je od 1900 do 5000 o/min. Zahvaljujući posebnoj konstrukciji rasteretnog ventila, snaga i okretni moment uvijek su pod nadzorom, čak i na visokim okretajima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šesterostupanjski ručni mjenjač ojačan je kako bi mogao podnijeti okretni moment od 330 Nm. Osim toga, osovina je skraćena kako bi se poboljšalo ubrzanje.

Peugeot 308 GTi dostupan je po cijeni 265.942 kune.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo