PEUGEOT 308 GTI: /

Najradikalniji model za najzahtjevnije kupce

Image

Još od predstavljanja Peugeot 308 modela, javnost željno iščekuje njegovu sportsku izvedbu koja donosi nenadmašno iskustvo za upravljačem.

16.12.2015.
12:58
VOYO logo

Stoga je Peugeot u priču uključio stručnjake - inženjere odjela Peugeot Sport s bogatim međunarodnim iskustvom u tom području. 308 GTi by Peugeot Sport zahvaljujući 1,6-litarskom THP S&S motoru, dostupnom s 270 KS, blokirajućem diferencijalu Torsen, posebno podešenom podvozju i Peugeot i-Cockpitu vozačima nudi vrhunsko vozačko iskustvo. Osim toga, ovaj je motor najučinkovitiji u svojoj klasi, s emisijom CO2 od samo 139 g/km i potrošnjom goriva od 6,0 l/100 km.

Image

308 GTi 270 ima najbolji omjer snage i mase u svojoj klasi, sa samo 4,46 kg na 1 KS, od 0 do 100 km/h ubrzava za 6 sekundi, a kilometar prelazi od nule za samo 25,3 sekunde. Opremljen je blokirajućim diferencijalom Torsen i 19-inčnim naplatcima Carbone 19 s gumama Michelin Super Sport.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

308 GTi krasi snažan, ekskluzivan izgled. Podvozje je spušteno za 11 mm, a odlikuje se i posve novim izgledom prednjeg i stražnjeg kraja. U paleti modela 308 GTi šest je boja: crvena Ultimate, plava Magnetic, crna Perla Nera, siva Artense, biserna bijela i siva Hurricane.

Unutrašnjost je u potpunom skladu s vanjštinom vozila i, u boji antracita sve do krova automobila, ne skriva sportski karakter. Armaturnu ploču, presvlake, obloge vrata, ručicu mjenjača i vrhunske podne prostirke krase crveni šavovi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Veliki ekran osjetljiv na dodir savršeno je uklopljen u instrumentnu ploču s motivom Redline, završni detalj Peugeot i-Cockpita. Prirodan, praktičan osjećaj u kokpitu potiče sigurnu, instinktivnu vožnju, što je iznimno važno u tako snažnom automobilu.

Paket Driver Sport, koji je u serijskoj opremi, vozaču omogućuje dodatno povećati visokooktanski osjećaj za upravljačem. Pritiskom na gumb Sport na središnjoj konzoli boja na ekranu mijenja se iz bijele u crvenu, na središnjem zaslonu prikazuju se dodatni podaci (snaga, okretni moment, potisak turbopunjača, bočna i uzdužna ubrzanja), zvuk motora postaje oštriji, a prilagođava se i mapiranje odziva papučice gasa.

Cijena Peugeot 308 GTi modela na hrvatskom tržištu je 264,942 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo