Slanje poruka u vožni nije jedina aktivnost koja ubija ljude.
Nema ništa na zaslonu vašeg telefona, čak ni slatka fotografija vašeg djeteta, što bi bilo vrijedno riskiranje prometne nesreće.
To je poruka iza novog moćnog videa telekoma AT & T pod nazivom "It Can Wait". Riječ je o kampanji koja želi istaknuti opasnosti ometanja vozača u vožnji.
Četiri minute trajanja videa će vas slediti na kraju. Čovjek na putu kući, dječak na biciklu, žena koja zalijeva dvorišni vrt, majka koja vozi kćer na stražnjem sjedalu. Svi likovi na kraju se nalaze zajedno u zastrašujućem kraju: kada majka pogleda dolje na telefon jer je upravo primila obavijest ("bip") s društvene mreže, što je uzorokovalo strahovit sudar.
Adweek napominje da su prethodni oglasi AT & T-a bili usmjereni na opasnosti slanja poruka tijekom vožnje, ali ovo je prvi video inspiriran istraživanjima koja pokazuju da vozači također koriste svoje mobitele za provjeravanje društvenih mreža i za pregledavanje weba.
Michelle Kuckelman, izvršni direktor za brand managament u AT & T-u, rekao je za Huffington Post da je video bio inspiriran tvrtkinim nedavnim otkrićem da 27 posto ljudi priznaje da provjerava Facebook tijekom vožnje, a 14 posto ljudi rekalo je da tijekom vožnje provjerava Twitter.
Ne zaboravite, što kod vam stigne na mobitel tijekom vožnje, TO MOŽE PRIČEKATI.