Ova kampanja protiv ometanja vozača u vožnji slomit će vam srce

Image
Foto: YouTube (Screenshot)
23.7.2015.
13:15
YouTube (Screenshot)
VOYO logo

Slanje poruka u vožni nije jedina aktivnost koja ubija ljude.

Nema ništa na zaslonu vašeg telefona, čak ni slatka fotografija vašeg djeteta, što bi bilo vrijedno riskiranje prometne nesreće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To je poruka iza novog moćnog videa telekoma AT & T pod nazivom "It Can Wait". Riječ je o kampanji koja želi istaknuti opasnosti ometanja vozača u vožnji.

Četiri minute trajanja videa će vas slediti na kraju. Čovjek na putu kući, dječak na biciklu, žena koja zalijeva dvorišni vrt, majka koja vozi kćer na stražnjem sjedalu. Svi likovi na kraju se nalaze zajedno u zastrašujućem kraju: kada majka pogleda dolje na telefon jer je upravo primila obavijest ("bip") s društvene mreže, što je uzorokovalo strahovit sudar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Adweek napominje da su prethodni oglasi AT & T-a bili usmjereni na opasnosti slanja poruka tijekom vožnje, ali ovo je prvi video inspiriran istraživanjima koja pokazuju da vozači također koriste svoje mobitele za provjeravanje društvenih mreža i za pregledavanje weba.

Michelle Kuckelman, izvršni direktor za brand managament u AT & T-u, rekao je za Huffington Post da je video bio inspiriran tvrtkinim nedavnim otkrićem da 27 posto ljudi priznaje da provjerava Facebook tijekom vožnje, a 14 posto ljudi rekalo je da tijekom vožnje provjerava Twitter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne zaboravite, što kod vam stigne na mobitel tijekom vožnje, TO MOŽE PRIČEKATI.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo