Novi Outlander, predstavljen na sajmu automobila u Frankfurtu, doživio je temeljite promjene te ovo SUV vozilo sada krasi najnovija tehnologija, tradicionalna pouzdanost te visoki standardi sigurnosti. Prvo što smo primijetili prije ulaska u vozilo je prednja maska, ili kako su ga u Mitsubishiju nazvali Dynamic Shield, čiji je dizajn inspiriran izgledom tradicionalne samurajske kacige. Bez sumnje kako novi Dynamic Shield naglašava snagu, sigurnost i dinamičnost, a osim toga uključuje i novi prednji odbojnik, LED glavna svjetla i redizajn maske hladnjaka. Stražnji dio vozila obogaćen je novim zaštitnim i dekorativnim elementima, a cjelokupan eksterijer zaokružuju novi 18-colni naplatci.
Otvaranjem vrata postajete svjesni prostranosti kabine, u kojoj ćete se ugodno osjećati koliko god dugačko bilo putovanje. Čak i kada se prednja sjedala povuku potpuno nazad, na zadnjoj klupi ostaje dovoljno mjesta i za visoke putnike. A treba dodati da postoji i treći red sjedala, koja su skrivena u prtljažniku i po potrebi se mogu rasklopiti te tada Outlander prima sedam putnika. Jednako tako se stražnja sjedala mogu preklopiti te kreirati veliki prostor za prijevoz većih predmeta.
Sofisticiran i praktičan dizajn interijera obogaćen je elektrokromatskim retrovizorom, dekorativnim panelima (crni furnir) te mekom oblogom naslona za ruke. Zadovoljstvu vožnje pridonosi i novi upravljač profiliranog oblika. Svidjela nam se sportska izvedba polugica mjenjača na upravljaču, koje su dovoljno velike te omogućavaju lako mijenjanje brzina bez micanja ruku s upravljača. Na upravljaču je prigodno smješten i limitator brzine te tempomat.
Središnje mjesto na upravljačkoj ploči zauzima infotainment sustav s 6,1-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir. Osim standardnih funkcija navigacije i upravljanja audio sustavom, ekran prikazuje i sliku s kamere za pogled straga. A Rockford Fosgate audio sustav prenosi DTS Neural Surround zvuk preko devet strateški postavljenih zvučnika, dok je s lijeve strane prtljažnika ugrađeno i 710W snažno pojačalo.
Uz vrhunske materijale i tehnološke inovacije na 30 strateških mjesta, značajno je prigušena i buka od motora, ovjesa, kotrljanja i strujanja zraka te vibracije. Rezultat navedenog je izvanredno iskustvo tišine i kvalitete vožnje. Karoserija je strukturno ojačana, a za bolju upravljivost i stabilnost modificirana je konstrukcija ovjesa. Novi Outlander ima bolje ubrzanje i veći okretni moment od prethodnika, uz iste razine emisije CO2 unatoč primjeni NOx katalizatora po Euro 6 normi.
Sigurnost putnika je uvijek bila posebno važna, a sada je dodatno povećana S-AWC sustavom pogona s aktivnim prednjim diferencijalom, modificiranim MMCS navigacijskim sustavom, aktivnim tempomatom (ACC), sustavom za upozorenje o napuštanju vozne trake (LDW), sustavom za smanjenje posljedica čeonog naleta automatskim kočenjem (FCM), sedam zračnih jastuka, ABS sustavom, pomoći pri kretanju na uzbrdici (HAS), aktivnom kontrolom stabilnosti (ASC), kontrolom tlaka u pneumaticima (TPMS) te unaprijeđenom RISE konstrukcijom karoserije, jedinstvenom kod Mitsubishi Motors vozila.
Outlander dolazi s 2,0-litrenim MIVEC benzinskim i 2,2-litrenim dizelskim motorom. Mi smo imali prilike voziti dizelaš sa 150KS i automatskim mjenjačem u opremi Intense Plus. Takav model košta 309,900 kuna. Jeftiniji model Intense Plus sa ručnim mjenjačem košta 289,900 kuna, dok skuplji Instyle Plus AT model košta 354,900 kuna.
Nova, peta generacija L200 pick-up pruža jedinstvenu kombinaciju osobnog i teretnog vozila, vrhunskog interijera i funkcionalnost pick-upa. Interijer je inspiriran SUV kategorijom, a materijali visoke kategorije uz zavidnu razinu završne obrade oduševit će i najzahtjevnijeg kupca. Prostrana kabina, upravljač podesiv po visini i dubini, inovativna prednja sjedala i veći kut naslona stražnjeg sjedala, dvozonski klima uređaj i poluge za mijenjanje brzina na upravljaču pružaju izniman užitak vožnje.
Vanjski dizajn vrhunski je usklađen te se kabina i teretni prostor skladno spajaju, pri čemu je posebno naglašena izvanredna aerodinamičnost, ali i atraktivan mišićavi izgled vozila. Novim dizajnom poklopca motora dobivena je još bolja preglednost ceste, a tehnološkim inovacijama postignuta je izvrsna izolacija od vanjske buke i vibracija.
Novi L200 pogoni jedan od ekološki najučinkovitijih MMC motora, 2,4-litreni 4N15 DOHC MIVEC turbo dizelski motor, koji proizvodi 181 KS. Kućište bloka i glava motora napravljeni su od aluminijske slitine, čime je smanjena masa te povećana snaga i učinkovitost. Ojačan je i nosivi okvir korištenjem čelika visoke vlačne čvrstoće, povećana je dopuštena masa prikolice do 3100 kilograma, volumen teretnog prostora za 30 posto te dubina istog na 475 mm u odnosu na prethodni model. Specifičnost novog L200 predstavlja i najmanji radijus okretanja u kategoriji od svega 5,9 metara.
Iznimno bogata razina opreme uključena je već kod osnovnog modela Invite, a ovisno o ukusu birati se može oprema Intense i Instyle. Novi L200 dolazi u dvije izvedbe karoserije, Club Cab i Double Cab. Club Cab nudi inovativan pristup prostoru iza prednjih sjedala (sa 2 pomoćna sjedala) kroz stražnja vrata s nasuprotnim otvaranjem. S Intense paketom L200 ClubCab košta 222,900 kuna, dok je cijena Instyle paketa 249,900 kuna. Double Cab karakterizira J-line dizajn stražnjeg dijela kabine, čime je povećana prostranost iste bez smanjenja teretnog prostora. Cijena L200 Double Cab u Invite paketu je 249,900 kuna, dok je Intense s ručnim mjenjačem 285,000 kuna, a s automatskim mjenjačem 305,000 kuna. Cijena L200 Double Cab pick-upa u Instyle paketu je 339,000 kuna.
Kod svih modela moguć je 100-postotni odbitak PDV-a, a ClubCab k tome ne podliježe PPMV-u (posebni porez na motorna vozila).