U 2011. godini, u Americi je najčešći izbor bila bijela, u Europi crna, dok su u Aziji najveći obožavatelji srebrne boje. Amerikanci su najviše skloni bijeloj boji (20 posto), a slijede srebrna (19 posto) i crna (18 posto), dok se Europljani u 26 posto slučajeva odlučuju za crnu, za bijelu u 19 posto, a za srebrnu u 16 posto. U Aziji je najpopularnija srebrna (25 posto), bijela (23 posto) te crna (17 posto).
Boja kao najvažniji kriterij za kupnju
Uzevši u obzir navedene rezultate, vrlo je lako zaključiti koje su tri boje najpopularnije diljem svijeta.
PPG je objavio i još neke zanimljive detalje vezane uz kupnju automobila. Naime, kupac u čak 48 posto slučajeva bira automobil prema boji, 77 posto ih priznaje da je boja jedan od najvažnijih kriterija za kupnju, a 31 posto je spremno nadoplatiti za boju prema vlastitom izboru.
Vezani članak:
arti-201107210795006