Naime, Opel se na prvo mjesto Best Buy Award istraživanja 2010/2011. pozicionirao u dvije kategorije: "obiteljski automobil", te "mali gradski automobil".
Jedino je Opel uspio zauzeti čak dvije pozicije u kategorijama vezanim uz auto-moto čime je pokazao da ga hrvatsko tržište prepoznaje kao No.1 tržišnog igrača kada je riječ o "Best Buy" kupnji u segmentu automobila.
Na prvo mjesto u kategoriji "mali gradski automobil" smjestila se Opel Corsa. Iza opelove Corse slijedi Peugeot, zatim Smart, Renault Clio itd.
U kategoriji "obiteljski automobil" najveći broj ispitanika nije naveo neki konkretan model automobila već automobilsku marku - Opel. Nakon Opela, veliko je iznenađenje (kao pojam najbolje kupnje obiteljskog automobila) - Audi, nakon njega Peugeot, itd...
Istraživanje Best Buy Award na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada i certifikata prvi je puta po posebnoj metodi "Deep Mind Awareness" provedeno u Hrvatskoj u siječnju ove godine.
Inovativnu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa vodećom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PricewaterhouseCoopers.
Certifikat "Best Buy Award" izdaje se temeljem posebnog inovativnog istraživanja "Best Buy Award" provedenog u siječnju 2010. godine od strane centra za istraživanje tržišta GfK - dio GfK Grupe sa sjedištem u Nürnbergu, Njemačka.
Istraživanje je provedeno na više od 150 kategorija - roba i usluga iz svih segmenata gospodarstva (prehrana, kućne potrepštine, auto-moto, telekomunikacije i tehnologija, financijski sektor, kozmetika, mediji itd.) U istraživanju Best Buy Award odgovori nisu bili sugerirani već su ispitanici mogli slobodno davati svoje odgovore.
Prema međunarodnim standardima
Cjelokupno istraživanje «Best Buy Award» napravljeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva drugih ljudi.
Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.
Best Buy Award Croatia Kategorija: Mali gradski automobil
1. Opel Corsa (8%) 2. Peugeot (6,9%) 3. Smart (5,5%) 4. Renault Clio (4,1%) 5. Renault (3,7%) 6. Golf (3,6%) 7. Toyota Yaris (3,4%) 8. Toyota (3,2%) 9. Fiat (2,8%) 10. Opel (2,7%) 11. Citroen (2,6%) 12. Twingo (2,4%) Bez odgovora = 28,7%
N = 400; reprezentativni uzorak za opću populaciju RH Copyright © 2010: Axios ltd, PricewaterhouseCoopers, Gfk
-------------------------------------------------------------------------------------
Best Buy Award Croatia Kategorija: Obiteljski automobil
1. Opel (6,4%) 2. Audi (6,1%) 3. Peugeot (5,6) 4. Passat (4,5) 5. Mercedes (3,9) 6. Golf (3,5) 7. Renault (3,5) 8. Citroen (3,5) 9. Škoda (3,2) 10. Toyota (3,1) 11. BMW (2,9) 12. Opel Astra (2,6) Bez odgovora = 24,5%
N = 400; reprezentativni uzorak za opću populaciju RH Copyright © 2010: Axios ltd, PricewaterhouseCoopers, Gfk