Prema istraživanju agencije Promocija plus, Opel šestu godinu za redom završava kao neprikosnoveni lider na tržištu osobnih automobila. Najveća uspješnica Opela je svakako Astra koja je od 1991. godine do danas prodana u 76.500 primjeraka.
Nedavno je domaćoj javnosti predstavljena nova generacija Astre koja donosi cijeli niz tehnoloških inovacija, vrhunski dizajn i kvalitetu izrade te smo uvjereni u nastavak pozitivnog trenda.
Rezultati pokazuju da je u 2009. ponovno Astra ponijela titulu najprodavanijeg modela na tržišu. Također su sjajni rezultati prodaje Opel Insignije, koja je u vrlo kratkom roku zauzela drugo mjesto u segmentu.
Osim Opela, i Chevrolet u Hrvatskoj ima velikog razloga za slavlje jer je bez obzira na izuzetno tešku 2009. godinu s vrlo ograničenim sredstvima ostvario impresivne rezultate i zauzeo visoko osmo mjesto na prodajnoj ljestvici s 2071 registracijom.
To je veliki uspjeh jer je Chevrolet u Hrvatskoj započeo s prodajom nedavne 2004. i u samo nekoliko godina postao je najprodavaniji neeuropski brend.
Prema dostupnim podacima, Chevrolet je u prvih jedanaest mjeseci postigao najveći porast tržišnog udjela i to za 1,99 posto (sa 2,53 posto u 2008. na 4,52 posto u 2009.).
Chevy je postavio rekord sa 7,6 posto tržišnog udjela osobnih automobila u mjesecu svibnju čime je zauzeo povijesno peto mjesto u prodajnom poretku proizvođača.
Chevroletovom uspjehu najviše je pridonio Aveo, te Spark koji je čvrsto zauzeo prvo mjesto u segmentu mini automobila s gotovo dvostruko većom količinom prodanih vozila od drugoplasiranog.
Najveće iznenađenje je izuzetan prodajni uspjeh Cruzea koji je u Europi nadmašio i najoptimističnija očekivanja.