Opel i Chevrolet slave
Prema preliminarnim podacima, zaključno s 30. prosincem 2009.
Prema istraživanju agencije
Nedavno je domaćoj javnosti predstavljena nova generacija Astre koja donosi cijeli niz tehnoloških inovacija, vrhunski dizajn i kvalitetu izrade te smo uvjereni u nastavak pozitivnog trenda.
Rezultati pokazuju da je u 2009. ponovno Astra ponijela titulu najprodavanijeg modela na tržišu. Također su sjajni rezultati prodaje Opel Insignije, koja je u vrlo kratkom roku zauzela drugo mjesto u segmentu.
Osim Opela, i Chevrolet u Hrvatskoj ima velikog razloga za slavlje jer je bez obzira na izuzetno tešku 2009. godinu s vrlo ograničenim sredstvima ostvario impresivne rezultate i zauzeo visoko osmo mjesto na prodajnoj ljestvici s 2071 registracijom.
To je veliki uspjeh jer je Chevrolet u Hrvatskoj započeo s prodajom nedavne 2004. i u samo nekoliko godina postao je najprodavaniji neeuropski brend.
Prema dostupnim podacima, Chevrolet je u prvih jedanaest mjeseci postigao najveći porast tržišnog udjela i to za 1,99 posto (sa 2,53 posto u 2008. na 4,52 posto u 2009.).
Chevroletovom uspjehu najviše je pridonio Aveo, te Spark koji je čvrsto zauzeo prvo mjesto u segmentu mini automobila s gotovo dvostruko većom količinom prodanih vozila od drugoplasiranog.
Najveće iznenađenje je izuzetan prodajni uspjeh Cruzea koji je u Europi nadmašio i najoptimističnija očekivanja.